Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximuss schreef:Totilas is imo vooral net op tijd verkocht... Schade was er al maar kwam er nog niet duidelijk door...
Dat paard is niet opeens kapot gegaan in Duitsland...
prugelpiet schreef:puppy1128 schreef:Nou als er een of andere Amerikaan 100.000 zou bieden op Elano zou ik ook afslaan hoor. Kan er dood leuk wel een ander paard voor terug komen, maar dan ben ik wel mijn maatje kwijt. Heb liever mijn hart gevuld dan mijn portemonnee.
Ik zou niet weten wat ik in vredesnaam met al dat geld moet. Een villa enzo hoef ik niet. Liefst gewoon een kleiner huisje.. Is minder schoonmaakwerk etc. Auto wordt hem voor mij hoe dan ook niet.. En vakantie hoef ik ook niet ieder jaar 20 keer te doen.. En wil wel wat te doen hebben, maar werken als ik "te veel" geld hebt gaat voor mij best demotiverend zijn..
Maar 100.000 is niks voor een sportpaard. Daar koop je een goed beest voor, maar geen topper. En voor dat geld gaan ze vaak ook niet naar Amerika.
Ik werk op een springstal dus ben gewend dat paarden voor veel geld weggaan, maar 70 miljoen is wel erg veel voor iets op 4 poten
En 15 miljoen voor een 10 jarige vind ik ook heel watmet een paar jaar is die af.
puppy1128 schreef:prugelpiet schreef:
Maar 100.000 is niks voor een sportpaard. Daar koop je een goed beest voor, maar geen topper. En voor dat geld gaan ze vaak ook niet naar Amerika.
Ik werk op een springstal dus ben gewend dat paarden voor veel geld weggaan, maar 70 miljoen is wel erg veel voor iets op 4 poten
En 15 miljoen voor een 10 jarige vind ik ook heel watmet een paar jaar is die af.
Ik heb een twee jarige tinker ruin. Geen super spring paard of iets. Zou ook niet weten wat ik daar mee zou moeten.
Dus als iemand 100.000 euro bied voor die van mij heeft ie geld te veel of is ie gestoord ofzo.
bruintje123 schreef:maximuss schreef:Totilas is imo vooral net op tijd verkocht... Schade was er al maar kwam er nog niet duidelijk door...
Dat zeg ik ook altijd. Die was in Nederland ook niet lang meer mee gegaan.
Zulke bewegingen willen is overvragen van een paard, daar gaat elk paard aan kapot.
maximuss schreef:Totilas is imo vooral net op tijd verkocht... Schade was er al maar kwam er nog niet duidelijk door...
maximuss schreef:Geloof het of niet... Dat staat je vrij... Mijn schoonfamilie komt daar regelmatig op stal voor zaken en dan hoor je al eens iets...
luffwinny schreef:maximuss schreef:Totilas is imo vooral net op tijd verkocht... Schade was er al maar kwam er nog niet duidelijk door...
Denk je echt dat ze het paard zo hebben meegenomen? Die is echt wel rondom op de foto/echo gezet. Rare aanname om te zeggen dat er al schade was. En verhalen moet je nooit geloven, tenzij je het van de betrokken partij zelf hebt en dat lijkt me sterk want zulke dingen worden vaak niet buiten gehangen.
Rex_Rolfo schreef:Granoek schreef:Dat zou ik dan weer belachelijk noemen, zo'n bod weigeren voor 800 kilo vlees dat morgen inderdaad dood of kapot kan zijn.Hier op stal is dik 8 jaar geleden het dubbele geboden voor een zwarte trekpaardmerrie maar die staat hier nog steeds
maximuss schreef:Geloof het of niet... Dat staat je vrij... Mijn schoonfamilie komt daar regelmatig op stal voor zaken en dan hoor je al eens iets...
Kabayo schreef:eclair98 schreef:Ik heb ook wel eens iets gehoord over een springpaard dat voor een aardig bedrag verkocht was maar de dag erna dood in de stal lag? Lijkt mij ook wel een tegenvaller
Dat was okidoki. Die werd naar de nieuwe eigenaar gebracht per vliegtuig, verkeerde in shock en overleed.