Ook ik was er gister. En het was aan het eind van de dag een vreselijke blubberbende. Goed te doen omdat er weinig bezoekers waren. Maar met nog meer regen en nog meer bezoekers in de planning voor vandaag lijkt het mij inderdaad een goed en wijs besluit
Jeetje wat balen. Blij dat ik net nog even op de site keek. Ik wilde net in de auto stappen om heen te rijden. Ik had hier echt helemaal geen rekening mee gehouden .
Wat een domper zeg!! Echt voor iedereen, organisatie, deelnemers, standhouders en bezoekers. Al die tickets die terug betaald moeten worden. En denk ook de standhouders. Die hebben betaald voor 3 dagen. Verschrikkelijk zeg.
Wel heel begrijpelijk. Gisteren einde dag was het echt een blubber bende. Zo door de dag heen was het echt prima te doen. En zeker ook omdat er zo weinig mensen waren. Maar als het vol is. Geen doen. En dan heeft het ook nog eens de hele nacht door geregend.
Dat terrein hersteld niet. Het regent nu nog steeds. Morgen gaat denk ik ook niet door
CarinaR
Geplaatst: 09-09-17 06:45
Volledig te begrijpen maar ontzettend jammer. Ik hoop dat mn dochter t snapt als ik t haar uitleg.
Onmacht dit. Ontzettend erg, al die maanden voorbereiding. Nou weet ik dat Horse event wel verzekerd is hiervoor, dus dat scheelt qua financiën. Ben wel heel benieuwd of de standhouders ook deel van het geld terug krijgen, voor alle stamdhouders die een hoop geïnvesteerd hebben in voorraad moet dit ook verschrikkelijk zijn. En alle clinicgevers en deelnemers.... En natuurlijk voor iedereen die zich verheugd had op een leuke dag horse event.
PocoGaucha
Geplaatst: 09-09-17 06:50
We wachten vandaag even af over morgen en anders gaan we de stand maar afbouwen. Als dat nu kan/mag er staat nog een Trekpaard die hier de hele nacht heeft ingestaan. Ik hoop dat onze spullen niet zeiknat zijn, maar vooral dat de paarden een beetje oké de nacht zijn doorgekomen. Want daar heb ik nu vooral medelijden mee.
Wat zonde... Eht heel jammer voor iedereen! Wat een werk voor niks..
AstridJ
Geplaatst: 09-09-17 07:08
Ik ben 1 van de standhouders. Heb veel geld en tijd geïnvesteerd in dit evenement. Verschrikkelijk dit voor iedereen. Ik hoop van harte dat het morgen wel door kan gaan.
Ik ben 1 van de standhouders. Heb veel geld en tijd geïnvesteerd in dit evenement. Verschrikkelijk dit voor iedereen. Ik hoop van harte dat het morgen wel door kan gaan.
Pff dat lijkt mij inderdaad een drama! Ik hoop dat het morgen wel doorgaat!
chamion
Huisheks
Geplaatst: 09-09-17 07:16
NynkeMarit schreef:
Zitcompetitie gaat door in Zwolle!
Ik zal het dadelijk horen, diegene die er overgaat is net wakker gebeld, en gaat nu de organisatie bellen. Maar vandaag nog?