Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Harvey1 schreef:Ik ben heel erg benieuwd hoe de Nederlandse ruiters het vandaag gaan doen! Ik gun het mijn favoriet ook: de vos Cassidy, wat is die prachtig
HorseTimeXL schreef:Ja? Kon het niet zien. Waarom vond je het veel voor de proef (puur uit interesse hoor omdat ik het niet gezien heb)
gabyfedde schreef:HorseTimeXL schreef:Ja? Kon het niet zien. Waarom vond je het veel voor de proef (puur uit interesse hoor omdat ik het niet gezien heb)
Veel grote fouten en daarnaast zag het er imo gewoon niet smooth uit. Edward reed correct zoals we van hem gewend zijn, maar het werkte gewoon niet tussen hem en Voice.
Chester23 schreef:Ben ik de enige die nog nooit blij is geworden van edward zijn rijderij?
Noor17 schreef:Oei ik vond Madeleine niet prettig om naar te kijken. Die zat er toch wel erg aan te trekken. De hele proef maar de laatste lijn was echt niet fijn om naar te kijken. Waar die 77% vandaan komt snap ik niet eigenlijk. Ik vond de nieuwe ruiter met Arlando heerlijk om naar te kijken. Lekker ontspannen en makkelijk door de proef gestuurd.
Noor17 schreef:Oei ik vond Madeleine niet prettig om naar te kijken. Die zat er toch wel erg aan te trekken. De hele proef maar de laatste lijn was echt niet fijn om naar te kijken. Waar die 77% vandaan komt snap ik niet eigenlijk. Ik vond de nieuwe ruiter met Arlando heerlijk om naar te kijken. Lekker ontspannen en makkelijk door de proef gestuurd.
FCSA schreef:Er kwamen ook nare plaatjes voorbij van het inrijden van Gal...