Losgeschoten aanhanger verwondt ruiter (15) en paard *Update

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 09:48

Monique1963 schreef:
Hoe kan het lot dit nu toch zo beslissen? Ik bedoel, een aanhanger die losschiet is geen dagelijkse kost. En hoe groot is de tref nou dat op die lange weg precies die aanhanger bij die ruiter losschiet. En hoe groot is de kans nou dat hij ook nog die ruiter raakt. Het lot, je karma, waarom?

En dan ook nog met zijn tweetjes achterover in de aanhanger terechtkomen, met het paard bovenop je.

Ik vind dat zo bizar. De jongen veel sterkte en ik hoop dat het paard en hij erbovenop komen.

Stom ongeval naar mijn mening. Puur toeval dat dat ding juist daar losschiet. Gestolen dus vast niet goed aangekoppeld. Vast te hard gereden.

Hoop dat ze de dader(s) pakken. Stelletje mafklappers. Stelen en doorrijden na een ongeval. :n

horselover22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:41

LBLGypsyCobs

Re: Losgeschoten aanhanger verwondt ruiter (15) en paard *Update

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 11:55

Die op de hoef is gemeen, maar dat zie ik wel goedkomen.

De andere plekken zijn ook rottig, want op beweeglijk deel van het been, maar wel oppervlakkig.
Hoewel een rauwe schaafwond op je eigen knie ook gewoon echt stom is en gemeen zeer doet.

Maar zo hard geraakt en achterover geklapt, het is een wonder dat het dier niet ter plekke de rug heeft gebroken.
Hopelijk valt het inwendig ook mee met spieren, pezen, gewrichten en wervels.

En wat een onmacht en woede moeten die mensen voelen.
Zo'n ongeluk is al dramatisch genoeg zonder dat iemand doorrijdt.

Stel dat zoiets gebeurt en de bestuurder stapt hevig geschrokken uit, maar op z'n minst die jongen en zijn paard probeert te helpen, dat is het minste wat je dan nog kan doen.

Maar in dit geval leek het al te gaan om een misdrijf, waarschijnlijk de aanhanger gestolen, en door dergelijke praktijken en de haast en onzorgvuldigheid daarbij, raakt een onschuldige buitenstaander gewond en moet vrezen voor de toekomst van zijn paard.