Amazone gewond na val bij Raalte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:15

Zoolgangster schreef:
Bloodymary schreef:

Wel een hele dure! Heb er vorig jaar ook mee mogen rijden, € 800 kostte dat ritje van 10 kilometer... En het Bokt-nieuws niet eens gehaald.

Was je eigen risico zo hoog?

Ja, heb een eigen risico van € 850 omdat ik bijna nooit wat heb. En dat jaar had ik nog niks verbruikt er van.

ozzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:23

Ik vind die hele berichtgeving over val waar dan ook belachelijk .
5 maanden geleden een dood smak gemaakt. Paar dagen IC en paar weken ziekenhuis
Je vindt je zelf terug op allerlei sites met heel veel foto's (buiten bewustzijn) commentaar van mensen die het wel beter weten met een verhaal wat niet klopt. Aannames uit de lucht gegrepen.
Ik hing nog maar net in de helikopter en ze wisten al te vertellen dat ik geen ernstige verwondingen had. Dat is toch heel knap.
Nu nog steeds revaliderend van een klaplong, 10 gebroken ribben en een raar gebroken sleutelbeen en alles wat verder beschadigd is zoals heup en nek.
Na een paar maanden zag ik al die reacties , kan je vertellen dat je die dingen liever niet leest wat mensen over je durven te schrijven.

Bloodymary

Re: Amazone gewond na val bij Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 13:00

Nou, kan me voorstellen dat dat vreselijk is om te lezen. Iedereen doet maar allerlei aannames op internet.
Maar veel sterkte met je laatste herstel! Kun je wel al weer rijden?

ozzy1

Re: Amazone gewond na val bij Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:39

dank je wel! Nee , rijden en werken kan nog niet. Maar ga wel de goede kant op en eindelijk redelijk pijnloos.