Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:Maar waarom gaat dit te ver dan? Het doet een paard geen pijn oid dus imo kan dit gewoon.
Eilinora schreef:Suzanne F. schreef:Babyolie wordt al jarenlang gedaan op keuringen en wedstrijden. Doekje met babyolie over de ogen en over de neus.
Inmiddels niet zoveel meer omdat het is gebleken dat babyolie in de zon brand.
Cemlys schreef:Ik gebruik het ook voor keuringen en shows. Een vos zou ik nooit zo zwart maken. Maar heeft wel iets als het mooi gedaan is. Net iets meer, maar het moet niet opvallen.[ [url=m/IjDuVq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ehOHer.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RwCufe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zijn alle 3 gemakeupd
billionache schreef:Dit bestaat toch al enorm lang?Bijvoorbeeld bij de keuringen van Arabische Volbloeden, wordt dit massaal gedaan, en nog een hoop andere takken in de paardensport. Snap niet dat hier opeens zoveel 'ophef' rond is...
Macs schreef:Maar maskeer je zo misschien geen eigenschappen die niet mogen? Bv witte haren op een fries of zo? Bij wedstrijden maakt dat niet uit maar als we op keuringen paarden gaan verven lijkt dat me niet de bedoeling.
Eilinora schreef:Tazzey schreef:De eerste schimmel ziet eruit alsof hij een heftige stoeipartij met zijn weidemaatje heeft gehad.Sorry maar het ziet er gewoon écht niet uit.
Wat vind je dan van dit?
Ook een welshje op keuring.
[ [url=m/uPrr1d.jpg]Afbeelding[/url] ]