Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:xyzutu2 schreef:Zelfs al zou in dat leer alleen maar een grof gevlochten stukje touw zitten zodat de zijkanten daarvan lekker pittig ingrijpen op het neusbeen, zie je de zwellingen en deuk onder die neusriem dan ook niet?
Fotos kunnen vertekenen he, ik zie er helemaal niks aan.
Ik maak mij er ook niet zoveel zorgen om. Mocht jij dat wel doen kan je er altijd nog een brief heen sturen.
Bunn schreef:Toevallig hebben we deze zelfde hackamore ook en dat is inderdaad een dunne touwneusriem met vetwrap eromheen. Daar zal goed over nagedacht zijn door O'Connor (dat kun je mooi zien aan alle verschillende optomingen die dit paard al om heeft gehad, als je wat nazoekt zul je waarschijnlijk wel foto's zien waarop hij steeds een ietsje andere hack/bit-combinatie om heeft).
Dit alles wordt gereguleerd door de FEI en voor en/of na iedere sterrenproef gecontroleerd. Niets om je als alwetende bokker druk om te maken.
Ayasha schreef:Bunn schreef:Toevallig hebben we deze zelfde hackamore ook en dat is inderdaad een dunne touwneusriem met vetwrap eromheen. Daar zal goed over nagedacht zijn door O'Connor (dat kun je mooi zien aan alle verschillende optomingen die dit paard al om heeft gehad, als je wat nazoekt zul je waarschijnlijk wel foto's zien waarop hij steeds een ietsje andere hack/bit-combinatie om heeft).
Dit alles wordt gereguleerd door de FEI en voor en/of na iedere sterrenproef gecontroleerd. Niets om je als alwetende bokker druk om te maken.
Nee, leven in het roze land der ontkenning is zoveel beter.However dat is geen touw.
De vetwrap zal wel kloppen maar een touw is het niet.