Topic van de week: zwanger, hoe vertellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topic van de week: zwanger, hoe vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:13

Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om wel een beetje op de toon te letten :j Ik ga even navragen bij de dames die dit verzorgen, waarom zij voor dit topic hebben gekozen.

Als er feedback is graag, maar zorg er dan wel voor dat het netjes gebracht wordt. Ik kan begrijpen dat sommige dit geen VP nieuws vinden omdat het niet paardgerelateerd is, dit is feedback die ik mee kan nemen. Maar vergeet niet dat het nieuwe onderdelen zijn, alles moet z'n plek nog vinden. Als er iets mis mee is, prima :j Meldt dit dan even bij de NR of bij degene die dit topic heeft geopend (je kunt op pb klikken om direct een bericht te versturen)

De verdeling VN, ON etc. is overigens vervallen met de nieuwe indeling van de voorpagina. Het is nu gewoon de voorpagina die gevuld wordt met allerlei soorten nieuws. Ergens staat een topic die dit allemaal uitlegt, die heb ik zo 1 2 3 niet bij de hand.

Ik heb gevraagd of zij hier een reactie kunnen geven, dus even geduld. :)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:17

T is wel leuk,dat er een topic uitgekozen wordt, die niet al erg bekend en langlopend is. ...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:25

Ja kom, dit is een paardenforum. What's next? Help mijn man heeft een voetzoolfetisj?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:36

Ik lees hier geen onbeschofte reacties, vooral veel verbazing. En die is ook terecht gezien er jarenlang beleid gevoerd is dat de voorpagina alleen bedoeld is voor paardgerelateerde onderwerpen. En ook dat vind ik terecht voor een site die zich als eerste wil profileren als paardenforum en als zodanig serieus genomen wil worden.
Dan ineens een dergelijk Viva topic tussen de nieuwsonderwerpen slaat toch een beetje als een l*l op een slagroomtaart.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:53

Ik ben degene die dit topic heeft geselecteerd. Dit topic leek me juist leuk omdat het een keer iets anders is... zo laten we zien dat elk topic kans maakt om topic van de week te worden. Het aantal reacties is geen criterium om geselecteerd te worden.

Jammer, dat het bij jullie niet in de smaak valt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:56

Banjer schreef:
Ik ben degene die dit topic heeft geselecteerd. Dit topic leek me juist leuk omdat het een keer iets anders is... zo laten we zien dat elk topic kans maakt om topic van de week te worden. Het aantal reacties is geen criterium om geselecteerd te worden.

Jammer, dat het bij jullie niet in de smaak valt.

Maar waarom elk topic? Het is een paardenforum. Elk topic over paarden, uiteraard logisch. Maar zoals ik al zei, what's next, een topic over voetzoolfetisjes?

Als alles een kans moet maken dan pleit ik voor leuke hondenfoto's in Uitgelicht.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 04-06-17 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:56

Als dit een topic is waar bokt zich mee wil profileren, dan moet ik mijn account toch maar eens heroverwegen.
Ik wil hier als gebruiker namelijk niet mee geassocieerd worden, als ik dat wel wilde, dan had ik me idd wel aangemeld op het viva forum oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:59

Wendy schreef:
Als dit een topic is waar bokt zich mee wil profileren, dan moet ik mijn account toch maar eens heroverwegen.
Ik wil hier als gebruiker namelijk niet mee geassocieerd worden, als ik dat wel wilde, dan had ik me idd wel aangemeld op het viva forum oid.

Dit dus.. ik vind m'n kind echt heel leuk.. en andermans kinderen ook heel leuk.. maar ondanks dat ik geen paard meer heb, ben ik hier nog steeds voor paardgerelateerde artikelen.. niet voor de viva kul..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:01

Inderdaad Wendy,

Bokt is een paardenforum met daarnaast een algemeen gedeelte dat goed loopt.
Het zou denk ik zelfs een heel goed idee zijn als in google dat hele algemene gedeelte al niet gevonden werd.
Zodat niet paard gerelateerde mensen niet snel van bokt horen.

En komen ze dan toch op de voorpagina dat ze voornamelijk paarden gezwam zien en al snel afhaken om hier ook een account aan te maken daarvoor.
Daar zijn genoeg andere forums voor.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:03

Maar dames... wat weerhoudt jullie ervan om dan toch dit topic te openen/te reageren?

Het betekend niet dat dit topic heel bokt gaat veroveren?

Los ervan dat ik ook even verbaast was, ben ik niet geïnteresseerd en lees dus het niet. Niet alles hoeft in ons straatje te passen. Er zullen ook vast bokkers zijn die dit wel leuk vinden :)

En bokt is overduidelijk aan het veranderen en vernieuwen voor nieuwe ideeën, net als ras van de maand. Hartstikke interessant.

En ja er zal fouten gemaakt worden, menselijk toch? ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:07

Nou, niks want er wordt in dit topic dus aangegeven de keuze niet te snappen en deze ook niet handig te vinden.

Ras van de maand is superleuk (en paardgerelateerd)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:08

Panama: omdat ik graag de voorpagina lees, en dan de stille hoop heb dat het toch nog iets met paarden te maken heeft. Zoals die bokker die van d'r wedstrijd zo het ziekenhuis in ging om te bevallen. Dat is tenminste nog paardgerelateerd.. maar waarom dit dan voorpagina nieuws is... veeg mij maar op..

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:09

Ik snap ook niet dat jullie je zo druk maken.
Als dit niet meer mag dan moeten er een hoop topics afgegooit worden en alleen over paarden gaan.
Want 8 van de 10 topics gaat niet over paarden.
Ik vind het goed, heb ik weer iets te lezen onder genot van een bak koffie. :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:10

Wat mij betreft mogen dergelijke topics er best zijn, maar om het nu te gebruiken om bokt mee te profileren slaat wat mij betreft als een lul op een drumstel, dat is waar het mij om gaat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:11

Ik vind dat je het best wel opblaast Wendy.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:12

Anoniem schreef:
Panama: omdat ik graag de voorpagina lees, en dan de stille hoop heb dat het toch nog iets met paarden te maken heeft. Zoals die bokker die van d'r wedstrijd zo het ziekenhuis in ging om te bevallen. Dat is tenminste nog paardgerelateerd.. maar waarom dit dan voorpagina nieuws is... veeg mij maar op..

Ben ik het volledig met je eens. Maar ook onder paardgerelateerd nieuws zit we nieuws tussen wat mij niet interesseert, zal jij vast ook hebben. Ook dat lees ik dan niet :)

zolang er maar niet wekelijks een niet paardgerelateerd topic langs komt zie ik het probleem niet zozeer van dat ene topic ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:12

Waarom is ergens kritiek op hebben meteen druk maken ;(?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:13

Ik vind het dikke prima, al die niet paard gerelateerde topics op bokt. Lees er veel van mee en ben er ook actief. Het hoeft echt niet alleen over paarden te gaan hier. Maar een niet paard gerelateerd topic op de voorpagina zetten snap ik niet zo en vind ik ook onnodig. Ondanks al het andere, is dit wel een paardenforum en een voorpagina hoort dat ook uit te blijven drukken. Blijft toch het visitekaartje van bokt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:14

PanamaD schreef:
Anoniem schreef:

Ben ik het volledig met je eens. Maar ook onder paardgerelateerd nieuws zit we nieuws tussen wat mij niet interesseert, zal jij vast ook hebben. Ook dat lees ik dan niet :)

zolang er maar niet wekelijks een niet paardgerelateerd topic langs komt zie ik het probleem niet zozeer van dat ene topic ;)

Nou. Ik eigenlijk wel. Want dan krijg je 'Waarom dat topic wel en de mijne niet'. De lijn was eerst heel duidelijk. Enkel paardgerelateerd op de FP. Die lijn is nu weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:14

Panama; maar paardgerelateerd nieuws op de voorpagina is nog iets wat logisch is; het is immers een paardenforum. Als een kickbox-forum ineens op de voorpagina gaat uitmeten wat de ideale golf-outfit is, sta je ook raar te kijken. Ik (en blijkbaar meer) vind het gewoon erg bijzonder dat een viva topic op de voorpagina terecht kan komen, terwijl ik de afgelopen week wel 20 topics heb gelezen die paardgerelateerder zijn dan dit... :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:15

Sommige mensen nemen bokt echt veel en veel te serieus.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:17

lieveli schreef:
Sommige mensen nemen bokt echt veel en veel te serieus.

Gelukkig ben jij er :D.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:31

lieveli schreef:

Het interesseert mij dan weer totaal niet wat jij vindt :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:32

Wendy schreef:
lieveli schreef:

Het interesseert mij dan weer totaal niet wat jij vindt :n

Heeeey de zon schijnt, het is een vrije dag, beetje optimistisch blijven hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:55

Uhhhh, wordt er lelijk gereageerd dan? Volgens mij is het vooral verbazing en dat lijkt me terecht.

Ik heb er totaal geen problemen mee dat er andere dingen op bokt staan, doe ik ook, maar moet zo'n topic op de voorpagina? Lijkt mij niet.