WithinYuuri schreef:The Netherlands second van Arjen Lubach gezien?
Ja, maar dat ging over Ponypark City toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Omdat meiden van 16 jaar met hun hol op een Shetlander gaan zitten en er lekker het hele park mee door crossen. Dan spoor je toch niet. En geen hond die er wat van zegt. Ze worden de hele dag van hot naar her gesleept en zelfs 's avonds hebben ze geen rust.
Cinnepin schreef:heb een paar filmpjes bekeken...er lopen wel hele kleine pony's tussen waar je mijn inziens niet op kan rijden. Maar er lopen ook hele leuke pony's tussen. Heb pony's compleet uitgeput zien liggen..maar zoals ik al zei, ben er nooit geweest dus kan niet echt zeggen wat ik er van vind. Overigens zag ik geen 1 te magere pony, wat ik op manege's wel een zie

. We hebben de kleinkinderen geleerd hoe ze de paardjes water moesten geven en het hooi en het was zo grappig dat wij binnen aan het eten waren en de beestjes gezellig buiten aan het hooi zaten te knabbelen en te zien hoe het grut leerde om gaan met de beestjes. Ze voelden zich heuse cowboys en dat spel speelden we natuurlijk met ze.Nynkefleur schreef:Ponyparkcity draait niet zonder pony's, zonder pony's is het een oud en stoffig park waar niks te doen is. De pony's maken het leuk en zijn voor veel mensen de enige reden om er heen te gaan.
Cinnepin schreef:Ik schaam me dood, maar ik had nog nooit van ponyparkcity gehoord...net gegoogeld ziet er best leuk uit. Waarom willen jullie dat de paardjes daar weg gaan? Denk dat ze het beter hebben dan de meeste manege paarden ( al ben ik er nog nooit geweest )
FrNo schreef:Cinnepin schreef:Ik schaam me dood, maar ik had nog nooit van ponyparkcity gehoord...net gegoogeld ziet er best leuk uit. Waarom willen jullie dat de paardjes daar weg gaan? Denk dat ze het beter hebben dan de meeste manege paarden ( al ben ik er nog nooit geweest )
Je hoeft je niet te schamen. Ik had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord.
moonsparkle schreef:Ik snap niet echt dat ze bij het vernieuwen steeds vaker waterparken bij voegen. Het is in Nederland zulk wisselvallig weer dat je er bijna nooit gebruik van kunt maken en het kost hartstikke veel geld. Het enige voordeel voor zo'n park is dat de je zowel entree geld voor het attractiepark laten betalen als geld voor het waterpark als je daar ook in wil.
Kahawa schreef:Maar wat is nou het verschil tussen vakantiepark Slagharen en PonyparkCity? Voor zover ik wist was het enige met pony's bij vakantiepark Slagharen dat je een pony bij je huisje kunt houden. Maar bij PonyparkCity kun je dus precies hetzelfde?
, in 63 is bemboom in slagharen met pony's begonnen . In de jaren 80 is 1 van de bembooms naar collendoorn gegaan om daar een vakantiepark te beginnen met pony's Change3x schreef:Ja, omdat al die pony's rugproblemen hebben, en ik geloof er ook niks van dat ze daar aan tandarts behandelingen doen...
Mijn dierenarts doet dat namelijk 

LiiNd_Y schreef:Change3x schreef:Ja, omdat al die pony's rugproblemen hebben, en ik geloof er ook niks van dat ze daar aan tandarts behandelingen doen...
Tandarts komt er absoluut wel bij!Mijn dierenarts doet dat namelijk