Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxCYNNxx schreef:hier nog een die het filmpje niet grappig vind.
Kan me voorstellen dat niet paardenmensen, die ook nog eens niks van ZE weten, dit ontzettend grappig vinden. Maar zelf vind ik het erg sneu voor die dieren; eigenaar doet duidelijk zijn/haar best om de dieren te beschermen, maar ondanks dat vergaan ze toch van de jeuk.
Jeuk is gewoon gekmakend, vele malen erger dan pijn en deze dieren staan blijkbaar ondanks de dekens alsnog de hele dag met flinke jeuk.
Dat maakt dat ik het filmpje niet grappig vind, gewoon de wetenschap van ZE en de daarbij behorende jeuk maakt dat ik alleen maar diep medelijden met die dieren heb ipv dat ik het grappig kan vinden.
Art_Ificious schreef:Ben ik de enige bij wie het opvalt dat die agente de paarden bij naam noemt (Aat en Bjorn) ?
Ze kent die paarden waarschijnlijk wel en zal dus niet zomaar de eerste de beste wei ingereden zijn.
roosjenat schreef:Art_Ificious schreef:Ben ik de enige bij wie het opvalt dat die agente de paarden bij naam noemt (Aat en Bjorn) ?
Ze kent die paarden waarschijnlijk wel en zal dus niet zomaar de eerste de beste wei ingereden zijn.
Ik las volgens mij ergens dat een buurtbewoner het filmpje had gemaakt en niet de politie zelf.

AmyII schreef:Mijn halfbroer heeft eens zijn auto in een paardenweide geparkeert (met toestemming) omdat hij een oude kerktoren ging beklimmen...
Hij kwam terug en de tanden stonden in zijn auto, allemaal tankrassen, kennelijk hadden de paarden even genoeg van het gras en waren ze aan zijn auto begonnen..
Goede leer voor de volgende keer zullen we maar zeggen.
Kan ik eerlijkgezegd nog meer om lachen dan twee van top tot teen ingepakte paarden die blijkbaar nog steeds vergaan van de jeuk...