Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:37

Of in mijn geval: gewoon niet meer gaan. Het is toch nagenoeg elk jaar hetzelfde, het is heel druk, en waar je vroeger nog leuke aanbiedingen tegen kwam, is dat nu helaas niet meer zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:40

Naar aanleiding van jullie vragen, heb ik even contact gezocht met de organisatie. Ook voor ons is het natuurlijk wel interessant om te weten. Vanuit de organisatie kreeg ik het volgende door:
Citaat:
Parkeerproblemen aangepakt

Vorig jaar kreeg Horse Event helaas te maken met een verkeersinfarct op de zaterdagochtend. Door een vervelende samenloop van omstandigheden werden bezoekers geconfronteerd met flinke files en wachttijden bij de shuttlebussen. Uiteraard doet de organisatie er in alles aan om deze problemen dit jaar te voorkomen. Vier belangrijke verbeterpunten zijn:

· Er is vanaf dit jaar een maximum aantal tickets per dag (Let dus op: kaarten voor een bepaalde dag kunnen uitverkocht zijn)

· Vorig jaar lagen de parkeervelden 10 km. van Horse Event af, dit jaar liggen de parkeervelden op slechts 3 km.

· De aanrijroutes van de parkeervelden waren smal, dit jaar wordt op diverse plaatsen eenrichtingsverkeer ingesteld

· Er worden meer bussen ingezet op de piekmomenten

Anoniem

Re: Koop nu je kaarten voor Horse Event met Boktkorting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:56

Klinkt al een stuk beter. Of het genoeg is weet je natuurlijk pas op de dag zelf, maar er lijkt nu in elk geval al meer over nagedacht te zijn.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 21:19

Ik probeerde net kaarten te bestellen met de code die in de OP is genoemd, maar als ik de code invul moet ik opnieuw kaarten aanklikken. De code doet vervolgens nog niks en ik kan nergens verder klikken. Doet de code het niet meer of doe ik iets verkeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 07:41

Ik heb net even contact gezocht met de organisatie en eea gecheckt, de code werkt bij mij wel en ook bij de organisatie klopt alles. Mocht je problemen houden, zou je dan contact willen opnemen met Ticketpoint? Dat kan via klantenservice@ticketpoint.nl of bellen naar 0900-90008000. Dan kijken zij wat er mis gaat.

Hier zie je hoe je met de code kan bestellen: http://klantenservice.ticketpoint.nl/nl ... -promocode