Hans Peter Minderhoud en Nadine tuigloos door de wei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:04

janna schreef:
Ik heb altijd het gevoel dat er verplicht van die feel-good foto's gemaakt moeten worden. Voor Glock kwam je die foto's nooit tegen. Maar goed, maakt verder niet uit ook.

Ben het met je eens hoor, zeker omdat het een foto van Bronckhorst is.
zou het nou een fotootje van hun zelf zou zijn? dit lijkt teveel in scene gezet.

Heleennn

Re: Hans Peter Minderhoud en Nadine tuigloos door de wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:33

Denken jullie nu echt dat zij speciaal wat foto's in scene gaan zetten om muggenzifters zoals jullie tevreden te stellen? Sorry als het onvriendelijk overkomt, maar ik vind dit echt weer zo ongelooflijk typisch. Beste stuurlui staan aan wal, of zoiets? Echt waar, deze ruiters hebben echt wel betere dingen te doen dan fotoshoots houden om voor de buitenwereld de schijn op te houden. Want dat is echt wat uit jullie woorden afgeleid kan worden :') En als het niet uitmaakt, waarom dan toch weer zo'n brandje stichten? :\

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:40

Het is duidelijk een fotoshoot, maar wat maakt het uit?
Vind het hoe dan ook leuk :j

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:42

Sizzle schreef:

En doen we dat hier niet allemaal? :D

Vind het ook weer muggenziften om niks.

koos2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:43

Arnd bronckhorst was toevallig op de koffie en maakte de foto nadat ze lekker in de wei gepicknickt hadden.... deze ruiters hebben een goede sponsor en daar ook verplichtingen naar.

Maar dan nog, leuke foto en de fun straalt er vanaf. En het maakt mij niet uit dat het een imago ding is, kijk er graag naar :-)

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:43

Sizzle schreef:

Precies wat ik bedoel, ik vind hem ook leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:47

Och ja, ze hadden ook een fotoshoot kunnen doen (want verplichting) zwaar aan het werk onder het zadel.

In plaats daarvan doen ze het zo. Doet ie niet omdat ie het paard een stomme frikandel vind hoor :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:56

Super mooie foto!
Plezier straalt er vanaf!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:18

Heleennn schreef:
Denken jullie nu echt dat zij speciaal wat foto's in scene gaan zetten om muggenzifters zoals jullie tevreden te stellen? Sorry als het onvriendelijk overkomt, maar ik vind dit echt weer zo ongelooflijk typisch. Beste stuurlui staan aan wal, of zoiets? Echt waar, deze ruiters hebben echt wel betere dingen te doen dan fotoshoots houden om voor de buitenwereld de schijn op te houden. Want dat is echt wat uit jullie woorden afgeleid kan worden :') En als het niet uitmaakt, waarom dan toch weer zo'n brandje stichten? :\

Leuk en representatief overkomen is voor sporters die afhankelijk zijn van een sponsor, die zijn merknaam natuurlijk het liefst verbind aan mensen die leuk en representatief zijn, helemaal geen onbelangrijke bezigheid lijkt me? Wedstrijden winnen en presteren is natuurlijk een belangrijk deel van je sponsor goed representeren maar een sportief en sympathiek imago hoort daar net zo goed bij hoor?
Geen idee of deze heren ook echt gewoon aan lol met je knol doen hoor, vast wel anders hou je het denk ik ook niet echt vol om je hele leven met paarden bezig te zijn. Maar dat naar buiten brengen met een proffesionele foto en een persbericht lijkt me toch wel degelijk een marketeer aan het werk ergens

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:37

liedje89 schreef:
Heleennn schreef:

Leuk en representatief overkomen is voor sporters die afhankelijk zijn van een sponsor, die zijn merknaam natuurlijk het liefst verbind aan mensen die leuk en representatief zijn, helemaal geen onbelangrijke bezigheid lijkt me? Wedstrijden winnen en presteren is natuurlijk een belangrijk deel van je sponsor goed representeren maar een sportief en sympathiek imago hoort daar net zo goed bij hoor?
Geen idee of deze heren ook echt gewoon aan lol met je knol doen hoor, vast wel anders hou je het denk ik ook niet echt vol om je hele leven met paarden bezig te zijn. Maar dat naar buiten brengen met een proffesionele foto en een persbericht lijkt me toch wel degelijk een marketeer aan het werk ergens

Zo haal je het wel een beetje uit z'n context. Ik doel met deze uitspraak op de mensen die in dit topic zeggen dat het wel in scene gezet zal zijn om een ander beeld naar buiten te brengen dat het werkelijk is. Alsof ze niet gewoon ook plezier met hun paarden hebben en alleen maar liggen beulen :') beetje overdreven woordkeuze, maar kan het niet anders uitdrukken

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:39

Roodvos schreef:
jepsica schreef:
Hij behoort een voorbeeld te zijn voor velen met het niveau wat hij rijdt. Helaas vind ik deze foto geen correct voorbeeld. Wel heel fijn hoe goed hij voor zijn paarden is.

Kun je toelichten waarom je dat vindt Jepsica?

Geen aanval, gewoon interesse.
Want als er een dergelijke foto van een willekeurige bokker op een fjord verschijnt, roept iedereen dat de “lol met je knol” er vanaf straalt en dat het zo leuk is.
(En daarmee bedoel ik de groepsdynamiek, niet dat jij als individu dat ook doet of vindt.)

Ik voel me aangesproken *\o/* en ja ik heb een boel lol met mijn knol, die overigens ook zijn sporen in de sport verdient heeft.
Afbeelding

Ik vind het een heerlijk beeld, zo fijn als hun altijd met hun dieren omgaan.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:50

Zelfs als het enkel om hun imago gaat en Hans Peter er normaal niet zo mee rond gaat rijden is er helemaal niets mis. Het feit dat hij als hij dit wenst gewoon zo op zijn oude toppaard kan springen en er een rondje mee rond kan galopperen vind ik al prachtig en mooi om te zien. Hij heeft geen NH training nodig en kan de stap met neckrope zo overslaan. Het paard is hier voldoende voor getraind in het verleden en is goed aan de hulpen. Nadine zal zich overigens echt niet minder voelen als hij dit op een doorsnee dag niet doet. Die is al blij met haar heerlijke grasjes, vrijheid en pensioen. Aan de foto te zien wordt er in ieder geval heel goed voor haar gezorgd. Het is overigens heel fijn om haar nog eens te zien. Volgens mij is dat vooral het doel van deze foto. Laten zien dat zijn oude toppaard het nog heel goed doet, gezond is en geniet van haar pensioen.

Edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Riel op 26-05-17 22:53, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:51

Ik wou dat ik zo'n leuke foto had tuigloos door de wei, dat was mijn eerste gedachte :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:53

Anoniem schreef:
Ik wou dat ik zo'n leuke foto had tuigloos door de wei, dat was mijn eerste gedachte :')

Arnd doet regelmatig via Fb een oproep voor modellen, dus geef je eens op zou ik zeggen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:54

Sporters hebben een voorbeeldfunctie. En ik vind caploos geen goed voorbeeld. Maar het is een leuke foto om te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:56

purny schreef:
Sporters hebben een voorbeeldfunctie. En ik vind caploos geen goed voorbeeld. Maar het is een leuke foto om te zien

Met die ere-rondes doen ze ook vaak hun cap af, en dan sturen met één hand want de cap zit nog in de andere, is dan toch precies hetzelfde? :)

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 23:04

purny schreef:

Dit vind ik altijd zo'n bizarre uitspraak. 'Ze'hebben een voorbeeldfunctie, waar staat dat? Welke wet schrijft dat voor?
Tuurlijk is het fijn als we ons kunnen spiegelen aan topruiters, maar kom op zeg, t zijn ook gewoon mensen.
En struikelen over een topruiter zonder cap...................?????.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 23:05

Ouders moeten maar gewoon lekker zelf hun kinderen opvoeden :O

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 23:13

Er zijn zat kinderen die net zoals HP willen zijn. Hoevaak hoor je wel niet dat iemand net zo goed als messi wil worden?
En bovendien als een bokker een topic opent en er staan foto's zonder cap op dan is de wereld te klein.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 07:04

Valt wel mee hoor.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 08:40

Iedereen wil wel is wat, maar ook daar geld weer dat met achteraan springen in de sloot.
Als je kind spontaan nooit meer een cap op wil na deze foto dan moet je even nadenken wat er mis gegaan is met je opvoeding in de jaren ervoor.

_Harry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 08:44

Ik vind het een supergave foto! Maar eerlijk gezegd denk ik dat het naïef is te denken dat dit wekelijkse kost is in huize Gall/Minderhoud. Natuurlijk is het een stukje imagebuilding wat ik ook begrijp in huidig paardenland.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 11:50

Nou en .... wat maakt t uit als dit een in elkaar gezette shoot is en hij het daarna nooit meer zou doen ?
Menig bokker met een mooie lange jurk..bloemenkrans in de haren met een in elkaar geknutseld showhoofdstel rijden volgens mij ook niet dagelijks rond toch :D

Ik vind dit soort plaatjes heerlijk om te zien, fotoshoot of niet, lekker even de innerlijke Penny loslaten <3

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:30

purny schreef:
Er zijn zat kinderen die net zoals HP willen zijn. Hoevaak hoor je wel niet dat iemand net zo goed als messi wil worden?
En bovendien als een bokker een topic opent en er staan foto's zonder cap op dan is de wereld te klein.

HP is ook net zo bekend als Messi natuurlijk.....
Je klinkt eigenlijk een beetje jaloers zelf...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:40

Jammer dat er toch altijd mensen zijn die zelfs in zo'n mooie ontspannen foto nog wat te zeiken weten te vinden :=