Weliswaar in de achtertuin. Over een hindernis gemaakt van een bezem en een hark op plastic stoeltjes. Zonder stokpaardje. En dressuurproefjes oefenen kon ook prima door een "bak" aan te leggen op het grasveld met post-its met de letters erop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
estherpitout schreef:Ohja, niet te vergeten. Op de lagere school hadden ze tussen de skelters en steppen ook ern soort van tuigjes met teugels eraan. De ene moest dan in het tuigje waar teugels aan zaten, en de ander liep er dan achter met de teugels in hand. En zo gingen menig meisjespaar ( including me) in galop over het speelplein
estherpitout schreef:Ohh dit had wat voor mij geweest vroeger. Mijn fiets was mijn "paard" waarmee ik in draf en rengalop over de fietspaden mee ging. Ik weet het nog goed, hij heette Sandokan![]()
ik gaf hem ook klopjes op de hals. En de verkeersdrempels? Dat waren hindernissen, dan ging ik in verlichte zit overheen. Met gym ging ik als een dravend paard de gymzaal door, in de aanleuning
estherpitout schreef:Ohja, niet te vergeten. Op de lagere school hadden ze tussen de skelters en steppen ook ern soort van tuigjes met teugels eraan. De ene moest dan in het tuigje waar teugels aan zaten, en de ander liep er dan achter met de teugels in hand. En zo gingen menig meisjespaar ( including me) in galop over het speelplein
Ragdollcat schreef:Gestoord dit!
saskiakefie schreef:Haha hier een volledige dressuurproef. Galopwissels, appuyeren, pirouettes, piaffe
https://www.youtube.com/watch?v=-aY-sdNmGvw
Ik vind het wel geniaal.Maar wel als alleen kinderen het doen, volwassenen vind ik een beetje weird