Sjef Janssen: "Guardian S niet naar WK-selecties"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Sjef Janssen: "Guardian S niet naar WK-selecties"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:06

Dat hoop ik, vind het zo zonde dat je niks meer van hem hoort.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:10

Elisa2 schreef:
Dat hoop ik, vind het zo zonde dat je niks meer van hem hoort.

Op Instagram stond laatst nog dat er een fotoshoot werd gedaan bij/van BB en Guardian.
Niet echt nieuwswaardig natuurlijk, maar zegt naar mijn idee wel dat het doel nog steeds daar is.

Tegelijk vind ik het ook wel een mooi idee eigenlijk, dat er niet echt iets over een tijd wordt gezegd bij die paarden daar. Overal moet tegenwoordig een tijd bekend zijn wanneer paard x op niveau y is. Echter zijn het dieren.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:13

Ze heeft gisteren aangeven Guardian volgend jaar lichte tour te willen starten, hij pakt het allemaal heel makkelijk op. Dus heeft wel een tijdsplan aangegeven

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:18

fokfanaat schreef:
Ze heeft gisteren aangeven Guardian volgend jaar lichte tour te willen starten, hij pakt het allemaal heel makkelijk op. Dus heeft wel een tijdsplan aangegeven

Hmmm, ja, je hebt gelijk. Zo staat het wel in de eerste alinea.
De laatste alinea uit het originele stuk is iets genuanceerder, maar uiteindelijk staat er nog steeds wel een tijdsplan :j

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:36

Nou ik ben heel benieuwd, zou ze graag in de ring zien.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:44

Baseer me niet op het stuk, maar wat Anky gisteren vertelde, misschien deze winter al naar concours voor ritme, maar ze dacht niet dat dat noodzakelijk was, hengstencompetitie en volgend jaar lichte tour met haar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 13:55

fokfanaat schreef:
Baseer me niet op het stuk, maar wat Anky gisteren vertelde, misschien deze winter al naar concours voor ritme, maar ze dacht niet dat dat noodzakelijk was, hengstencompetitie en volgend jaar lichte tour met haar.

Ooooh hengstenshow... Natuurlijk!

Hoe dan ook, ik zat er naast... Ik maakte het in mijn hoofd allemaal even wat mooier... :')

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 14:26

Anky zal wel weten wat ze doet en of ze nu met een nieuw paard start of niet, ze is en blijft een topvrouw.

Al lijkt het mij wel stoer om haar met minstens nog 1 paard in de wedstrijdring te zien. Ergens mis ik haar wel op wedstrijden als de OS, WK, EK, ... :-).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 14:29

Riel schreef:
Anky zal wel weten wat ze doet en of ze nu met een nieuw paard start of niet, ze is en blijft een topvrouw.

Al lijkt het mij wel stoer om haar met minstens nog 1 paard in de wedstrijdring te zien. Ergens mis ik haar wel op wedstrijden als de OS, WK, EK, ... :-).

Ik ook...

Ik hoop stiekem dat na een paar jaar uit de schijnwerpers in combinatie met waar Nederland nu staat, het flink laat kriebelen bij haar :D