Friese merrie seksueel mishandeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:20

Misschien was het wel iemand van die er dagelijks kwam. Hoeveel rare geesten lopen er wel niet rond?

En een praam hoeft niet vast gehouden te worden. Ik draai hem erop en doe hem dan onder het halster, dan blijft ie ook zitten

papagroom

Re: Friese merrie seksueel mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:22

En nog even over die honden...ik hoor nergens dat die buiten waren...

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:23

Kabayo schreef:
Solica schreef:
Maar.. Moet je een praam niet blijven vasthouden?

De dader hoeft niet alleen te zijn toch? En je kan pramen vastknopen aan een halster.

Ok ik wist niet dat dat kon ;)

Nou ja ik denk niet dat ze er ooit achter komen hoe het precies gebeurd is. Het blijft hoe dan ook naar voor het paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:33

Kuggur schreef:
Ik neem simpelweg aan dat de merrie dit zichzelf heeft aangedaan, jeuk?
Ik ben best bereid die mening bij te stellen als er iemand op heterdaad betrapt wordt. Gezien de frequentie waarmee dit in het dichtbevolkte Nederland gebeurt zou dat eigenlijk allang een keer gebeurd moeten zijn.
Niet blaffende waakhonden weten jullie nog?

In een stal, en dan van binnen "helemaal kapot" dan moet er toch iets diep zijn binnengedrongen. Een uitsteeksel of iets dergelijks. Wat je dan terug zou kunnen vinden (lijkt mij)

Overigens ben ik wel van mening dat misschien wel 50% van de overige gevallen wel ongeval kunnen zijn. Dat mensen iets te snel aan een beul denken dus. Maar in een afgesloten stal lijkt mij het toch vreemd.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:34

wat een nachtmerrie zeg. dit gun je niemand.

sterkte voor zowel Leny als het paard ( en de andere dieren) ;( ;(

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 10:35

Precies VivaLaVida.
Ik denk ook echt dat een hoop zogenaamde paardenbeul incidenten gewone ongelukken zijn.
Paarden kunnen rare dingen doen.
Maar op stal zit een voer en een waterbak en ik zou echt niet weten hoe ze daar inwendig iets meer kunnen beschadigen.

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 12:55

Leny kennende zorgt zij er wel voor dat er in de box niets is waar een paard zich aan zou kunnen bezeren laat staan binnen in de vangina. Bij sommige denk ik onderdaad ook van ja dat kan een paard zelf gedaan hebben maar inwendig letsel in de box lijkt mij iets te ver gezocht. Toevallig dan ook nog de box zonder camerabewaking. Vind dit niet op een ongeluk lijken. Of iets wat het oaard zelf zou kunnen verkorzaken. Dan moet het paard dus zodanig jeuk of iets dergelijks hebben gehad van binnenuit en is dan io zoek gegaan naar iets wat uitstak zodat ze daarmee inwendig zou kunnen schuren. Klinkt in mijn oren niet waarschijnlijk. In dit geval geliof ik beat dat dit door een mens of mensen is gedaan.

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:43

Wat verschikkelijk weer.

Maar wat is het toch vreemd! Je hoort tegenwoordig best regelmatig dat merries in de vulva worden gesneden ect. Ook daar hangen overal camera´s maar dan nét niet waar hun zijn geweest. Honden slaan niet aan en verder geen bewijs materiaal of zelf niks gehoord. En er is nog nooit een dader gepakt.

Hoe kan dat toch :?

Hopelijk gaat het snel weer beter met de eigenaren en de merrie :(:)

dushishoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 01:03

Sunrise schreef:
Wat verschikkelijk weer.

Maar wat is het toch vreemd! Je hoort tegenwoordig best regelmatig dat merries in de vulva worden gesneden ect. Ook daar hangen overal camera´s maar dan nét niet waar hun zijn geweest. Honden slaan niet aan en verder geen bewijs materiaal of zelf niks gehoord. En er is nog nooit een dader gepakt.

Hoe kan dat toch :?

Hopelijk gaat het snel weer beter met de eigenaren en de merrie :(:)

Precies mijn gedachte.

Augele89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:40

Zieke mensen lopen er toch rond hier :( arm dier!