[/quote]Een vermoeden naar iemand zijn geaardheid is niet seksistisch? Ok dan, het gaat niet over een bijbelclubje lijkt mij. Een leuke kop is een vermoeden van geaardheid, oh oh oh, triest triest triest.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[/quote]
janouk schreef:Waarschijnlijk bedoelde Jan dat ie homo is, that's all. Denken we dat niet van vrijwel iedere mannelijke ruiter.Die vreemde post van Janouk vindt Janouk zelf anders niet zo vreemd![]()
Trump maakt de meest lage opmerkingen over vrouwen alsof het toys zijn en hij vrouwen vooral niet serieus neemt.
Nu kijgt deze jongen een super kans om de paarden bij Glock te mogen rijden, omdat zij het vertrouwen hebben in zijn deskundigheid.
Waar komt dan de "neiging" vandaan om een seksistische opmerking te maken toys for the boys?dat vind ik ongepast. En niet grappig.
En punt, dat is mijn mening
CharleyT schreef:Het is geen seksistische uitspraak. Het is een vermoeden naar iemand zijn geaardheid. Als dit onder (straat)intimidatie valt zou ik heel vaak op het bureau zitten om aangifte te doen
Een vermoeden naar iemand zijn geaardheid is niet seksistisch? Ok dan, het gaat niet over een bijbelclubje lijkt mij. Een leuke kop is een vermoeden van geaardheid, oh oh oh, triest triest triest.
Ailill schreef:janouk schreef:Waarschijnlijk bedoelde Jan dat ie homo is, that's all. Denken we dat niet van vrijwel iedere mannelijke ruiter.Die vreemde post van Janouk vindt Janouk zelf anders niet zo vreemd![]()
Trump maakt de meest lage opmerkingen over vrouwen alsof het toys zijn en hij vrouwen vooral niet serieus neemt.
Nu kijgt deze jongen een super kans om de paarden bij Glock te mogen rijden, omdat zij het vertrouwen hebben in zijn deskundigheid.
Waar komt dan de "neiging" vandaan om een seksistische opmerking te maken toys for the boys?dat vind ik ongepast. En niet grappig.
En punt, dat is mijn mening
En hij werkt nu nog voor Helgstrand, dus op zijn site zullen wel wat filmpjes te vinden zijn. Ik ben echt heel slecht in het herkennen van mensen die een cap op hebben, dus ik krijg ze er niet uitgefilterd. Anoeska27 schreef:Hij heeft met Uson Van Essene FEI wedstrijden gereden in 2009. Verder kan ik ook weinig vinden. Als ik op zijn FB pagina af moet gaan dan is hij gek op feestjes en rijd hij het liefste zonder shirt rondEn hij werkt nu nog voor Helgstrand, dus op zijn site zullen wel wat filmpjes te vinden zijn. Ik ben echt heel slecht in het herkennen van mensen die een cap op hebben, dus ik krijg ze er niet uitgefilterd.