Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iamsam schreef:GaelleS schreef:Heerlijk! Nu het paard ook nog zo trainen hahahaha
en wat gebeurt er dan als je "vast " tegen je paard zegt ? hopppahhhhh tanden er in
iamsam schreef:en wat gebeurt er dan als je "vast " tegen je paard zegt ? hopppahhhhh tanden er in
Heb het zelf al meegemaakt en heb ze ook al met kruiwagens en grotere dingen zien gooien
GaelleS schreef:Ik denk dat ze ook wel een beetje uitgekozen worden op specifieke karaktertrekjes als ik het zo mag omschrijven...
Een beetje een 'basis' karakter waardoor het ook allemaal makkelijker wordt in training nadien ?
Heb er zelf met een mogen werken maar dat was altijd opletten geblazen, niet voor mezelf maar wel voor de omgeving. Echt pittig. Meestal geen type huishond, hoewel je er wel tussen hebt zitten die daar heel mooi tussen kunnen schakelen. 
Of in ieder geval deze, mogelijk dat een deel van de politie units dat wel zo aanpakt, dat weet ik verder niet.
Misschien dat het nog steeds wel zo is op sommige plekken? Het klinkt ergens ook wel logisch om zelf je honden te fokken, en daarmee volledig je eigen verantwoordelijkheid te nemen.