Marieke van der Putten verlaat team Glock

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KiMbErLeY_

Berichten: 7556
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Marieke van der Putten verlaat team Glock

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 10:47

Daar heb je meer dan gelijk in! Dat ze er al 7 jaar was wist ik niet ;)

En idd ze heeft zichzelf behoorlijk in de kijker gereden!

GabberGill

Berichten: 5928
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:36

MariekeS_ schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
Jeetje! Dat had ik ook niet aan zien komen! Het lijkt mij ook dat je maar alle mogelijke mogelijkheden krijgt bij Glock! Dit is niet zomaar een beslissing lijkt me...

Of is de buitenwereld zoveel rozengeur dat wij een heel ander beeld hebben?!

Ik wens haar iig veel succes!


Nou ja, mensen kunnen ook gewoon na 7 jaar iets anders willen toch? >;)

Ze heeft zo'n succesvol seizoen gedraaid, niemand weet wat de toekomst brengt. Als je de stap ooit wil maken dan is het niet onlogisch dat op een hoogtepunt te doen.


Idd anders zou ze Team glock ook niet zo dankbaar zijn. Ik snap wel dat je als je zover komt ook een keer uit de schaduw wilt komen! Ze doet het natuurlijk al goed, maar het kan beter,

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Re: Marieke van der Putten verlaat team Glock

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 13:45

Ik vind het voornamelijk erg "dapper" dat ze een open vacature zetten. Als je ziet wat voor volk je af en toe tegenkomt in de paarden wereld en zeker richting dat niveau heb ik daar echt respect voor.
Natuurlijk hebben ze daar heus oog voor maar toch vind ik het echt dapper.

Tazzey
Berichten: 9523
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Marieke van der Putten verlaat team Glock

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:18

Waarom moet er altijd meteen iets achter gezocht worden? Ik snap dat echt niet.
Ik denk dat Marieke het wel gaat redden, ze is een bijzonder getalenteerde amazone. Ik denk dat ze het bij GHPC nog druk gaan krijgen met de hoeveelheid Penny meisjes eruit filteren.

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:20

Tazzey schreef:
Waarom moet er altijd meteen iets achter gezocht worden? Ik snap dat echt niet.
Ik denk dat Marieke het wel gaat redden, ze is een bijzonder getalenteerde amazone. Ik denk dat ze het bij GHPC nog druk gaan krijgen met de hoeveelheid Penny meisjes eruit filteren.

_/-\o_ precies dit.

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 11:10

Ik denk dat zij zoveel mensen kennen en op zoveel wedstrijden komen dat zij al heel snel een inschatting kunnen maken of de naam past bij iemand die ze in positieve zin al eens is opgevallen op wedstrijden...
En over het algemeen wordt ook om referenties van werkgevers gevraagd. Denk dat de mensen die de fanmail afhandelen hier ook wel een eerste schrifting in kunnen maken :P En op deze manier "doen ze het ook zuiver, ze halen niemand over om bij eigen werkgever weg te gaan, mensen nemen zelf het initiatief om te reageren. Wel zo zuiver!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Marieke van der Putten verlaat team Glock

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:30

Wat jammer voor Glock! Dat zullen ze wel jammer vinden! Had ook we verwacht dat ze een volwaardig lid was (of had kunnen worden). En dat er drie Glock-ruiters op de volgende OS hadden kunnen schitteren. Maar ze komt er inderdaad wel!

Riel

Berichten: 2143
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:29

astridastrid schreef:
En dat er drie Glock-ruiters op de volgende OS hadden kunnen schitteren. Maar ze komt er inderdaad wel!
Ik had het inderdaad daarom niet echt zien aankomen. Ze leek zo dichtbij...

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 19:38

bigone schreef:
Pattypaard schreef:
En ik dacht nog als je daar zo zit en zo veel kansen krijgt dan ga je daar toch nooit meer weg :') :D
Dappere beslissing! Maar dat ze kan rijden weet iedereen inmiddels wel. Die krijgt de nodige talentvolle dieren alsnog wel onder haar kont lijkt mij zo.

Ben benieuwd naar wie haar gaat opvolgen. Zal niet makkelijk zijn om haar te evenaren inderdaad.

Tja, paardenwereld betaald niet zo denderend en in deze functies gaan de toppers met de eer strijken. Marieke kan beter voor zichzelf paarden van anderen rijden, stel ze heeft er zes om te rijden, dan zit je toch al snel aan een leuk inkomen per maand. 1000 euro per paard is niets.


Ja zo'n inkomen lijkt heel wat, maar als je ziet wat er qua kosten uit gaat valt zelfs zo'n inkomen vies tegen. Een miljoenen bedrijf is leuk, zoals Glock, maar dat houdt ook in dat er miljoenen uit moeten. :D

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:18

ik ben benieuwd wie haar gaat opvolgen.
of het net zoals zij een onbekende ruiter is, die zich in de kijker kan gaan werken of het al een bekende is. :j :j :j :j

iig wens ik haar heel veel succes.

ze heeft heel veel successen behaald met de "(jonge) paarden :j :j