Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abacab schreef:Ayasha schreef:Dat is wel een heel brute, pijnlijke conclusie...
En dan nog eentje die op basis van dit verhaal, niet te staven is...
mijn theorie, en ik denk dat die niet ver van de waarheid af zit.
Wup was al snel kreupel en Romee heeft helaas geen talent.
Change3x schreef:Abacab schreef:
mijn theorie, en ik denk dat die niet ver van de waarheid af zit.
Wup was al snel kreupel en Romee heeft helaas geen talent.
Mijn 'brute, pijnlijke conclusie' komt wel uit betrouwbare bronnen. Heel pijnlijk inderdaad! Maar ieder paard kan kreupel worden.
tmr001 schreef:Wauw zo komen verhalen dus de wereld in. Wat een conclusies worden getrokken en wat een aannames worden er gedaan zeg. Op basis van wat tekst en 2 filmpjes.
Ibbel schreef:Cowgirl schreef:Als men gewoon eerlijk is en zegt bv dat het paard wegens langdurige blessure uit de sport gaat en met pensioen is het voor iedereen duidelijk.
En waarom is de eigenaar verplicht alles precies uit te leggen aan de hele goegemeente? Het gaat niemand ene f*ck aan waarom.
Ayasha schreef:Duurde lang eer het afgunst 'argument' kwam.![]()
Ayasha schreef:You're barking up the wrong tree. Dat zou je weten als je zelfs maar enige moeite genomen had om mijn berichten te lezen in dit topic.
Maar het eeuwige afgunst 'argument' is al even belachelijk als de insinuaties die je er mee onderuit tracht te halen.
Toeval wil overigens dat ik op mijn 15 idd een dekhengst reed. (Drie eigenlijk zelfs maar eentje liep geen Z2) Nog toevalliger is dat die idd op M niveau (Belgie, komt overeen met Z2 in Nederland ) liep en op hoger niveau getraind werd.