Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
MVasbo schreef:Maar boven alles: Mijn mond viel open wanneer Carl Hester zei "het plan was om een masterclass te geven maar het show liep uit" Say What? Heb ik nu een of andere dom dansstuk in plaats van een masterclass van Hester gezien? Gelukkig had je het stukje met al die verschillende Negros en dat Charlotte 5 minuten van het einde met Valegro een super goede kür op music reed, anders had ik mij belazerd gevoeld.
Zonde dat de media niet de waarheid over vanavond gaat schrijven omdat Kwpn - kwpn is.
(Die een tribute maakt voor een paard dat door hen uiteindelijk is afgekeurd!)
Berdien schreef:Wat jammer dat het zo tegenviel. Wat ik me wel afvraag, heeft hij laatst ook niet al in Londen afscheid genomen? Meende zoiets gezien te hebben. Of neemt hij in elk groot dressuurland apart afscheid?
Kendra schreef:.. Valegro ís gewoon dik! Toen hij in 2014 bij de HK was, was hij óók zo dik! Carl meldde desgevraagd dat 'Blueberry' altijd dik is als hij een tijdje wat minder doet. Vervolgens won hij in Caen weer alles wat er te winnen viel (en was minstens 100 kg lichter). Ben dus benieuwd hoe dit de komende jaren gaat...
supertammy schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vond de show best leuk! Het is maar net wat je verwachtingen zijn. Heel mooi dat de familie Hanse er was met Valegro's moeder. Ook de groep jaarlingen was leuk, de kinderen met alle pony's vond ik ook een schattig onderdeel (oké, ik ben pony-fan). De slagwerkgroep met die olievaten en trappen was ook best spectaculair. De nakomelingen van Negro in de baan was ook super om te zien! Jammer dat het niet op tijd kon beginnen en we daardoor minder Valegro gezien hebben. Ik heb wel genoten van zijn kür en de vele ereronden.Wat een paard!
Ik heb een hele leuke avond gehad (de hele dag trouwens)!! Heb echt genoten!
Kabayo schreef:supertammy schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vond de show best leuk! Het is maar net wat je verwachtingen zijn. Heel mooi dat de familie Hanse er was met Valegro's moeder. Ook de groep jaarlingen was leuk, de kinderen met alle pony's vond ik ook een schattig onderdeel (oké, ik ben pony-fan). De slagwerkgroep met die olievaten en trappen was ook best spectaculair. De nakomelingen van Negro in de baan was ook super om te zien! Jammer dat het niet op tijd kon beginnen en we daardoor minder Valegro gezien hebben. Ik heb wel genoten van zijn kür en de vele ereronden.Wat een paard!
Mee eens!! Geweldig mooie dag gehad!
Helaas zijn altijd over zeikmensen. Misschien moeten ze dan maar in het bestuur gaan en het lekker zelf organiseren
Kabayo schreef:supertammy schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vond de show best leuk! Het is maar net wat je verwachtingen zijn. Heel mooi dat de familie Hanse er was met Valegro's moeder. Ook de groep jaarlingen was leuk, de kinderen met alle pony's vond ik ook een schattig onderdeel (oké, ik ben pony-fan). De slagwerkgroep met die olievaten en trappen was ook best spectaculair. De nakomelingen van Negro in de baan was ook super om te zien! Jammer dat het niet op tijd kon beginnen en we daardoor minder Valegro gezien hebben. Ik heb wel genoten van zijn kür en de vele ereronden.Wat een paard!
Jasmijn1989 schreef:Kabayo schreef:supertammy schreef:Misschien ben ik de enige, maar ik vond de show best leuk! Het is maar net wat je verwachtingen zijn. Heel mooi dat de familie Hanse er was met Valegro's moeder. Ook de groep jaarlingen was leuk, de kinderen met alle pony's vond ik ook een schattig onderdeel (oké, ik ben pony-fan). De slagwerkgroep met die olievaten en trappen was ook best spectaculair. De nakomelingen van Negro in de baan was ook super om te zien! Jammer dat het niet op tijd kon beginnen en we daardoor minder Valegro gezien hebben. Ik heb wel genoten van zijn kür en de vele ereronden.Wat een paard!
Mee eens!! Geweldig mooie dag gehad!
Helaas zijn altijd over zeikmensen. Misschien moeten ze dan maar in het bestuur gaan en het lekker zelf organiseren
Helemaal eens! Ik vond het een prachtige show.
En als je optijd van de parkeerplaats weg zijn belangrijker vind dan kijken naar een twee voudig olympisch kampioen, was dan lekker thuis gebleven. Ik vind weggaan voor het einde zooooo respectloos naar de combinatie in de ring!
petraaken schreef:Dat is niet respectloos. Als je nog een flinke rit voor de boeg hebt vertrek je beter bijtijds dan dat je in slaap valt achter het stuur. Als het programma flink uitloopt en je hebt gezien waarvoor je kwam dan is zo'n show die dan ook nog eens langdradig is of niet je smaak (Buiten het fokkerijgedeelte dan) voor mij de druppel om dan gewoon naar huis te gaan om de volgende dag fris te zijn.
Valegro filmpjes genoeg te vinden op YouTube als je hem eens wilt zien lopen.
petraaken schreef:Ik kom om hengsten te zien op zo'n show en niet een stel dansers en als ik heb gezien wat ik wil zien en de rest wordt langdradig en vervelend dan gaan wij naar huis. Zeker niet als je al van s'morgens vroeg weg bent en meer dan 3 uur moet rijden in het donker. Ik ben geen 21 meer en mijn vader is nog eens een flink stuk ouder en wij willen heelhuids thuiskomen. Is dat respectloos als wij aan onze eigen veiligheid denken?