Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Of je stopt met je bedrijf. En ja, dat gebeurt massaal.
ruitje schreef:Als we dan ook nog even de bio industrie de schuld gaan geven breekt helemaal mijn klomp.
Dat is de schuld van de consument en ook de PVDD. Want de consument wil goedkoop vlees terwijl in NL de strenge regels alles duur maken. Dan moet je als boer toch gaan zoeken naar mogelijkheden om inventief te gaan ondernemen of niet?
Of je stopt met je bedrijf. En ja, dat gebeurt massaal.
En dan hebben we straks alleen nog maar vlees uit het buiteland, kijken hoe dat gaat werken met dierenwelzijn....
Tobbes schreef:Maar waarom hebben nou die PMSG hormoon voor nodig? En is daarvoor geen alternatief waar bij geen dieren nodig zijn?
Ik vind zelf ver gaan om dier zwanger te maken en dan tijdens zwangerschap bloed te gaan aftappen voor een stofje die wij nodig hebben?
Selka schreef:Tobbes schreef:Maar waarom hebben nou die PMSG hormoon voor nodig? En is daarvoor geen alternatief waar bij geen dieren nodig zijn?
Ik vind zelf ver gaan om dier zwanger te maken en dan tijdens zwangerschap bloed te gaan aftappen voor een stofje die wij nodig hebben?
Iemand antwoord op deze vraag? Als het inderdaad is om goedkoop vlees te verkrijgen mag van mij de hele boel worden afgeschaft.
Walgelijke bedoening.
Selka schreef:Magrathea, dat kunnen vrouwen ook voor elkaar doen. Ken meerdere zwangere dames die in potten plassen. Ik vind het echt niet nodig om daarvoor dieren in te zetten.
Kinke schreef:Snap er sowieso geen drol van. Wat zou dit spulletje dan precies doen voor de bio industrie?
Tobbes schreef:Jeetje wat naar zeg.
Is beter idee om gebruikers van deze middelen ook goed in te lichten hoeveel leed hier mee wordt aangericht zodat ze kunnen kiezen voor een alternatief?
Ik zal zo iets echt niet op mijn geweten willen hebben.
juliomariner schreef:Selka schreef:juliomariner, dus als IK iets wil dan is alles maar oke? Nee zo werkt het niet.
Daarbij is er een alternatief zie moeders voor moeders.
Geloof me als iemand in zo'n situatie zit proberen ze echt alles.
Kinke schreef:aha moonfish. Maar ditzelfde middel wordt dus ook bij paarden gebruikt om ze 'hengstig' te maken?