Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Horsies7 schreef:Oh jeetje!
Maar zei Mattie nou dat zo'n sukkeldrafje (volop in galop) al op een work out begond te lijken? Haha, wat zal hij van een pittig galopje en wat hindernissen vinden dan?
Wel jammer dat de vos niet ging draven, maar dat zou ik ook niet doen als ik dat paard was
.
Heb ook al eens meerdere mensen erop gezet die riepen dat paardrijden geen (intensieve) sport was. Ze zijn er tot nu toe nog allemaal van terug gekomen
Tobbes schreef:Grappig, toch moet ik zeggen dat ik wel met hun eens ben.
Zelf ervaar ik paard rijden niet als een intensieve sport maar meer als balans en concentratie sport.
Daarom doe ik naast het paard rijden graag iets anders van sport waarmee ik meerconditie en spieren opbouw.
moonfish13 schreef:Tobbes schreef:Grappig, toch moet ik zeggen dat ik wel met hun eens ben.
Zelf ervaar ik paard rijden niet als een intensieve sport maar meer als balans en concentratie sport.
Daarom doe ik naast het paard rijden graag iets anders van sport waarmee ik meerconditie en spieren opbouw.
Ga maar eens 2 maanden niet op een paard zitten, en probeer het dan opnieuw.

Ufurio4e schreef:Tobbes schreef:Grappig, toch moet ik zeggen dat ik wel met hun eens ben.
Ik ben het ook niet met je eens. Mensen zijn vaak verbaast hoe gespierd ik ben door alleen te rijden. Ik hem blokjes op mijn buik en strakke bollen en benen!
Kiichi schreef:Mijn inziens hangt het af van hoe intensief je aan het rijden bent. Ben je serieus aan het werk met dressuur/springen etc., of rijd je lekker ontspannen een buitenritje. Dat buitenritje staat gelijk aan wandelen (stap, draf, galop), het intensieve bakwerk ervaar ik wel als inspanning.
Kiichi schreef:Mijn inziens hangt het af van hoe intensief je aan het rijden bent. Ben je serieus aan het werk met dressuur/springen etc., of rijd je lekker ontspannen een buitenritje. Dat buitenritje staat gelijk aan wandelen (stap, draf, galop), het intensieve bakwerk ervaar ik wel als inspanning.