Ik heb die van jou puur gegokt op het feit dat er ergens stond dat je een husky hebt, maar ik kon geen foto vinden . Dus zo makkelijk vond ik jou nog niet
Die heb ik gemist, omdat ik vooral in de fotofora heb gezocht . Pas degene die ik écht niet konden ben ik uitgebreider gaan uitzoeken, maar toen had ik jou al genoteerd.
Leo was inderdaad makkelijk, al heb jij een voorkeur om je paard vanaf de linkerkant te fotograferen En duurde even voor ik een foto van zijn rechterkant tegenkwam om te bevestigen dat de aftekening inderdaad klopte.
Maar het was, toen ik eenmaal begonnen was, toch wel leuk puzzelen. En oudjaarsdag wou gewoon echt niet voorbij gaan, met dank aan jullie uiteindelijk toch wel.
petraaken
Geplaatst: 02-01-17 09:54
Respect hoor voor de puzzelaars. Ik was er eerlijk gezegd nooit aan begonnen als ik zwart was geweest.
Mijn foto was denk ik ook wel aardig terug te vinden. Namelijk de dochter/halfzus van de van mijn katten (foto in mijn profiel). Niet dezelfde kleur wel dezelfde soort kat.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 04-01-17 16:02
JPitty schreef:
*Geeft BartVB een duwtje* Geef eens even uitleg hoe we bij (een hint naar) jouw foto konden komen???
Hij was heel makkelijk toch? Geen paard (duidelijke hint) en verder best een beetje nerdig