Janine1990 schreef:bigone schreef:Die laatste zin komt uit het sprookjesboek van onze regering die het CBS in z'n broekzak heeft.
Net als de stijging van de werkgelegenheid?
Dat is een feit, er zijn minder werklozen. Echter, stijgende koopkracht is mooi maar wanneer je alleen al de stijgende zorgpremies bekijkt dan is 3% koopkrachtstijging meteen weer foetsie. Voor de middenklasse bedoel ik dan, en in de lagere inkomensklassen rijden niet zo veel mensen meer wedstrijden, laat staan dat ze nog rijden. Tenminste, wanneer ik in mijn omgeving kijk dan hebben zeer veel ouders het besluit moeten nemen dat hun kinderen geen wedstrijden meer kunnen rijden. Ook al lijkt het alsof ze het goed hebben maar dat is schijn. Lidmaatschap voor vereniging twee kinderen is snel 250 euro per jaar, twee keer in de maand wedstrijden, 200 euro per maand. Diegene die het allemaal makkelijk op kunnen brengen malen inderdaad niet om die drie euro extra maar ik kan je nu al vertellen dat de KHNS veel talenten zal missen in de toekomst, puur omdat ouders het wedstrijdrijden niet meer kunnen opbrengen.

19 cent per kilometer minimaal