Aflevering 27 NH Bokt TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 13:47

Shirley schreef:
Persoonlijk zou ik het belangrijker vinden aandacht te schenken aan veilig schoeisel en caps.

Vond het ook verkapte reclame.

Eens en eens.
Zo veel mensen weten niet hoe ze een passende cap of bodyprotector moeten kiezen. En die zaken zijn voor de veiligheid veel belangrijker. Dit is gewoon reclame voor 2 bedrijven. (En ik ben blij dat daar straks een mediacode voor komt)

Dancyy

Re: Aflevering 27 NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 13:50

Inderdaad, hoor heel vaak de vraag ''hoe weet ik of mijn cap goed past'' en hoe een bodyprotector goed zit weet ik zelf ook niet..

Misschien was het een beter idee geweest daar aandacht aan te besteden.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 14:09

Waar komt die gave fleecetrui vandaan Gladijs?? ;)

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 14:21

Niet eens aan gedacht, maar idd tips om een goede, passende cap en bodyprotector te vinden zijn nog veel nuttiger!

Kunnen jullie daar misschien een video over maken Gladijs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 22:35

Gut, de lol als presentator zou mij vergaan als ik de reacties zo lees zeg... En er wordt ook nog eens een gratis outfit verloot... Staat iemand z'n best te doen om er iets leuks van te maken... :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 22:50

Dat ze dr best doet ontkent ook niemand, maar de info die gegeven wordt schort getegeld gewoon iets aan. Snap dat het kort moet zijn maar zorg dan dat je (in dit voorbeeld) maar 1 persoon behandeld zodat je meer tijd daar aan kan besteden. Of nog beter...een item van: "bij dit lichaamstype past dit soort outfit en dit merk biedt dat" zoals andere al benoemd hadden. Het idee is er wel maar in de uitvoering valt nog wat te verbeteren.

Als je een 'groot' onderwerp behandeld, kunnen t dan geen serietjes worden? Is ook leuk en kan het stukken informatiever. Lijkt mij in elk geval leuk! :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 22:53

Ja inderdaad 2 of 3 x een uitzending over hetzelfde onderwerp en dan elke keer een ander stukje ervan belicht. Zo word het veel interessanter en informatiever :)

lovevalser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 09:16

wat een bull shit! je gaat naar stal om vies te worden en om te sporten! dan moeit het toch niet wat voor kleren je aanhebt! het is toch GVD geen modeshow! op wedstrijd is iets anders, maar kom op zeg. is dit waar we heen gaan tegenwoordig? het is al erg genoeg dat ik bijna geen spullen zonder lak of diamantjes kan vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 11:10

Nou heel eerlijk: ik zorg meestal voor dat mijn kleding en shabrakjes, peesbeschermers en springschoenen op elkaar afgestemd zijn en dan heb ik ze ook nog aan huis die paarden :+ . Wat ik bedoelde te zeggen is: als er volgens jullie ruimte is voor verbetering in de filmpjes of er worden suggesties gedaan hoe het beter had gekund dan gaat dat op zo'n vervelende toon... Er kunnen toch ook op een nette manier suggesties worden aangedragen?

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:25

Over het algemeen ging dat toch ook op een nette manier..?

Natuurlijk zijn complimenten leuker (en die zijn er ook! zij het bij eerdere video's), maar soms is kritiek juist heel zinnig om te weten hoe je publiek iets ontvangt. De makers hebben er vast ook niets aan als wij (degenen die hier opbouwende kritiek leveren) wegklikken zonder verklaring en nooit meer een ander filmpje van ze bekijken...

Wat mij persoonlijk (en een aantal anderen hier ook, denk ik) het meest stoorde was de onderliggende boodschap over hoe fashionable en stylish je gekleed zou moeten zijn om mee te mogen tellen in de paardenwereld. Velen zijn het daar niet mee eens, en zeggen dat gelukkig ook. Maar als jonge (puber-) meiden dit kijken, en herhaaldelijk horen "je ziet er niet uit met zo'n trui", kan dat (onbedoeld) een behoorlijke negatieve impact hebben op hoe ze zichzelf en anderen bekijken. Daar mag men zich best bewust van zijn.

@ Gladijs en NHBoktTV productieteam, ik hoop dat jullie je niet persoonlijk aangevallen zullen voelen, het gezegde wel ter harte nemen en vooral met evenveel enthousiasme als eerst blijven filmen!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:46

corine1981 schreef:
Waar komt die gave fleecetrui vandaan Gladijs?? ;)

Dit vind ik verreweg de leukste reactie :D

En verder eens met picasso :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 17:16

Wat een filmpje. Niet zo zeer het filmpje zelf maar ik verbaas me echt waar paardrijden heen gaat. Je gaat niet naar de koning, maar naar stal _O- Ik wil geen mensen beledigen met leuke nette polo's , die overigens heel mooi bij mensen staan, maar ik ga toch echt in mijn (ja te grote) trui paardrijden, die én lekker warm is, én ik hoef niet te zeuren dat hij verschuift, lekker zit of te klein is. Hij zit gewoon lekker omdat hij zo lekker groot is.

En wat een compliment aan Gladijs. Ik zie je misschien nog wel liever in die leuke groene grote trui dan in zo'n 1 of ander bekakt polo'tje met leer er op en er aan _O- (Niet dat wat je daarna aantrekt raar is, maar ik noem maar even een voorbeeld!)

Ik zou dan inderdaad liever een filmpje zien die over veilige cap's gaat, goeie laarzen etc., wat Shirley zegt.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:26

Waarom zou ik niet meer met mijn vesten van de action heen mogen gaan? :D Zit heerlijk en is niet zo belachelijk duur.

Ik zou indd meer tijd besteden in veiligheid ipv de mooiheid.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:41

JorineV, ik ben het helemaal met je eens! Als je het leuk vindt om je modebewust te kleden op stal, ga gerust je gang. Maar de toon van dit filmpje doet uitschijnen dat het een no-go is om in je oude kloffie naar de paarden te gaan en dat vind ik echt geen goede boodschap. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 10:50

soesita schreef:
JorineV, ik ben het helemaal met je eens! Als je het leuk vindt om je modebewust te kleden op stal, ga gerust je gang. Maar de toon van dit filmpje doet uitschijnen dat het een no-go is om in je oude kloffie naar de paarden te gaan en dat vind ik echt geen goede boodschap. :n

Ik vind van niet: misschien voel je je aangesproken omdat jij graag in je oude kloffie naar stal gaat, wat overigens prima is... Ik heb zo'n rare tic dat alles bij elkaar moet matchen.... Overigens vind ik wel, maar dat zal met de tijdsduur van zo'n filmpje te maken hebben, dat er misschien per item iets meer aandacht besteed mag worden. Er werd al geopperd om een paar filmpjes te wijten aan ruitermode en dan wellicht ook een apart filmpje over de veiligheids-items in de paardensport? Vind dat wel een prima idee!

Gerdagorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 20:55

Picasso schreef:
soesita schreef:

Ik vind van niet: misschien voel je je aangesproken omdat jij graag in je oude kloffie naar stal gaat, wat overigens prima is... Ik heb zo'n rare tic dat alles bij elkaar moet matchen....

Ieder zijn ding toch.....
Zelf gebruik ik uitsluitend mijn oudste kleren naar stal omdat het toch gelijk smerig wordt.
Laatst was het erg koud en wilde ik een buitenrit maken, maar omdat ik nooit geen handschoenen aan heb tijdens het rijden en ik er 1 kwijt was heb ik maar een ongelijk paar samen gesteld met eentje waar de andere kapot van was. Wordt de buitenrit echt niet minder plezierig van.

Jammer dat Epplejack geen reclamefilmpje over bodyprotectors heeft laten maken. Ik ben nog op zoek naar een nieuwe omdat mijn huidige nog van het oude type is en erg stijf is.

KatooG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 02:15

De meisjes deden erg hun best. Ik stoor me gewoon vreselijk aan de mega opvallende reclame. Beetje reclame is niet erg hoor maar dit begint toch een beetje "ik krijg geld" te schreeuwen. De meisjes zagen er naar mijn mening ook niet alle drie happy uit met hun nieuwe kleding, vooral die met de zwarte polo, tekende erg. Jammer, ik heb ook dat probleem (grote boezen) maar hier vind ik dus echt geen oplossing in. Zoals al gezegd, over veiligheid zou beter zijn geweest.

Het idee is niet compleet slecht, het had gewoon helemaal anders moeten worden aangepakt. Persoonlijk zie ik er liefst niet vreselijk uit als ik naar stal ga, het kan me gewoon niet schelen als ik niet op men best voor de dag kom. (Dat kon ook een aanpak zijn voor het filmpje)

Volgende keer gewoon beter ;)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 11:48

Wanneer komt er weer een nieuwe Bokt TV? Of was dit de laatste?