Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:En waarom zou iemand die een dier zo behandeld eigenlijk niet een bak vuil over zich heen mogen krijgen?
Stel dit was een kind dat niet voor zichzelf op kon komen dat uitgemergeld uitgebuit werd. Zou het dan ook niet in het nieuws mogen komen met naam en toe naam?
Ayasha schreef:Dat geldt helaas ook voor heel veel ouders. Desalniettemin worden zij ook niet gespaard.
Dat de organisatie en DA niet harder aan gepakt zijn vind ik eigenlijk nog onbegrijpelijker.

Shirley schreef:Dan moet iemand van de familie of kennissen vinger aan de pols houden, Storm.
Ik gun iedereen het geluk van eigen dieren, maar kinderen, of volwassenen met een beperking, hebben daar begeleiding bij nodig!
Ayasha schreef:Dat geldt helaas ook voor heel veel ouders. Desalniettemin worden zij ook niet gespaard.
LBLGypsyCobs schreef:Weet je, als ik zo die foto's van die meid zie, denk ik dat ze het zelf echt niet ziet.
Ze lijkt me gewoon een soort blije penny die wel heel trots op haar paard is, maar gewoon wat inzicht mist.
Er heerst vaak nogal een cultuur waarbij iedereen het er over heeft, behalve tegen degene waar het echt om gaat.
En als ze zelfs op een evenement waar een dierenarts keurt er niet op aangesproken wordt...
Kan ook prima dat ze er al meerdere keren op aangesproken is, maar het niet wil zien.
Mijn gevoel zegt dat het meer geestelijk onvermogen is, dan met opzet een dier dit aan doen.