Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chocopasta schreef:Ja, achter een beeldscherm met een paar nieuwsartikels voor je neus kun je veel betrouwbaardere conclusies trekken natuurlijk
Littera schreef:Het is misschien een beetje overbodig om dit te noemen, maar je kunt niet alles geloven wat de media zeggen. Een vriendin van mij werd ooit genoemd in een krantenartikel en zowel haar achternaam, leeftijd en woonplaats klopten niet.En dat was gewoon een regionaal dagblad, niet eens De Telegraaf. Als zoiets simpels al verkeerd kan gaan, kan ik me voorstellen dat er bij een zaak als deze nog veel meer "details" veranderen in een (sensatie)krant. Ik zou dus veel eerder geloven wat de politie zegt, die heeft geen belang bij sensatie.
Tivoli schreef:Die fotografen luisteren vaak mee met de politiescanners,daarom zijn ze er zo snel bij.
Ik denk niet dat de familie echt rust ervaart eigenlijk. Er is steeds een andere uitkomst,dus het lijkt mij dat je altijd de vraag houdt: is het -nu- wel de juiste conclusie?
Zeker als alle puzzelstukjes niet in elkaar lijken te passen.
waxmeltsenzo schreef:Littera schreef:Het is misschien een beetje overbodig om dit te noemen, maar je kunt niet alles geloven wat de media zeggen. Een vriendin van mij werd ooit genoemd in een krantenartikel en zowel haar achternaam, leeftijd en woonplaats klopten niet.En dat was gewoon een regionaal dagblad, niet eens De Telegraaf. Als zoiets simpels al verkeerd kan gaan, kan ik me voorstellen dat er bij een zaak als deze nog veel meer "details" veranderen in een (sensatie)krant. Ik zou dus veel eerder geloven wat de politie zegt, die heeft geen belang bij sensatie.
Nou dat zijn vaak de grootste sensatie zoekers
Vanmiddag hier voor de deur een meisje uit gegleden. Op haar scooter ze heeft gelukkig niks. Maar er kwamen 3 motor agenten. 2 busjes en een ambulance en een fotograaf die ze kennelijk ook meteen ingeschakeld hadden.
Fitzroy schreef:Het was net ook in het ontbijtnieuws. Ik begrijp alleen niet waarom, als het echt een misdrijf zou zijn, de politie en het OM dat niet als zodanig zouden willen behandelen.