Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:Zonde dat dit soort valse info op de voorpagina van bokt komt.
Dit is nou waar een groot deel van de paardenmensen meer info over moet krijgen die hier foutief wordt gegeven.
Aan het werk een gebitsverzorger. Tamelijk nutteloos alleen handig voor de voorste delen van het gebit. Dit is geen paardentandarts, alleen de titel is dus al misleidend.
Tevens kun je op deze manier echt het niet netjes krijgen. Slechte info waarmee bokt zich niet zou moeten identificeren. Iets kritischer kijken naar info denk ik.
smurffie schreef:Zonde dat dit soort valse info op de voorpagina van bokt komt.
Dit is nou waar een groot deel van de paardenmensen meer info over moet krijgen die hier foutief wordt gegeven.
Aan het werk een gebitsverzorger. Tamelijk nutteloos alleen handig voor de voorste delen van het gebit. Dit is geen paardentandarts, alleen de titel is dus al misleidend.
Tevens kun je op deze manier echt het niet netjes krijgen. Slechte info waarmee bokt zich niet zou moeten identificeren. Iets kritischer kijken naar info denk ik.
SuperAssie schreef:Nadat ik elke jaar netjes de tandarts(achteraf dus gewoon een "gebitsverzorger") liet komen die mijn paard wat over zijn tanden heeft geaaid met een vijl was er dit jaar toevallig een echte tandarts op stal. Nou wat een ellende heeft die beste man gevonden in de mond van mijn paard.
Haken die er echt al langer dan een jaar zaten, kaken die gewoon zo vast zaten hierdoor dat hij niet fatsoendelijk kon kauwen(dat dit nog lukte vind ik best een wonder) en bovenal hengstentanden die véél te lang waren(wist ik veel dat dit niet hoort?).
Nee voor mij nooit meer iemand die met de hand komt vijlen.