Guardian S verhuist naar Anky Education Center

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Guardian S verhuist naar Anky Education Center

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:54

Eh ja dus?
Iemand vroeg of ze toen zelf reed. Dat doet ze, dus heb ik het filmpje geplaatst. Op welke knol ze zit werd niet gevraagd.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:35

Zullen we het gezellig houden? Volgens mij was het geen aanval naar jou Ayasha, enkel een antwoord op een eerdere vraag.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:45

Ayasha schreef:
1 okt. heeft ze nog een kür gereden op het museumplein in Amsterdam volgens die pagina. :)
Edit: https://www.youtube.com/watch?v=X0gXqnHsZqM
Ik denk eerlijk gezegd dat het filmpje ook goed weer geeft waarom ze (voorlopig) niet op wedstrijd gaat. (of ik ben te kritisch. Dat kan ook.)

Onbekend paard voor mij...
Mooie bruine jas heeft ze aan, staat haar goed.
Tsja, het is geen topbeeld (hebben we wat over Edward te klagen dat zijn paarden zo kort in de hals lopen), maar ze is dan ook vast niet in wedstrijdconditie met dit paard.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:32

Ayasha schreef:
Eh ja dus?
Iemand vroeg of ze toen zelf reed. Dat doet ze, dus heb ik het filmpje geplaatst. Op welke knol ze zit werd niet gevraagd.

Jij insinueerde een beetje, dat het niet goed genoeg is voor op wedstrijd.
Dat klopt... Dit was een clinic/show met Newton in hartje A'dam.
Aky rijdt nog steeds dagelijks meerdere paarden. Maar zij zegt ook dat ze pas op wedstrijd gaat als ze weer een toppers heeft die kan meedraaien met de wereldtop.
Dat is Newton natuurlijk niet.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:33

Hopelijk komt het met Bon Bravour wel zover!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:35

Laurie schreef:
Hopelijk komt het met Bon Bravour wel zover!

Dat hoop ik ook ! Geweldig paard!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:16

Electra63 schreef:
Ayasha schreef:
Eh ja dus?

Jij insinueerde een beetje, dat het niet goed genoeg is voor op wedstrijd.
Dat klopt... Dit was een clinic/show met Newton in hartje A'dam.
Aky rijdt nog steeds dagelijks meerdere paarden. Maar zij zegt ook dat ze pas op wedstrijd gaat als ze weer een toppers heeft die kan meedraaien met de wereldtop.
Dat is Newton natuurlijk niet.

Ja, dus wat insinueer ik mis?
Ik zeg dat het filmpje wel duidelijk maakt waarom ze niet op wedstrijd gaat. Dit is blijkbaar een paard dat goed genoeg/ervaren genoeg is om demonstraties mee te rijden maar overduidelijk niet goed genoeg om in de huidige top mee te kunnen draaien. Net als bv. Nelson vroegah. Verder heeft ze nog jong spul staan en die hebben simpelweg nog meer opleiding nodig. Dus maakt het filmpje gewoon duidelijk waarom we haar momenteel niet op wedstrijd zien. Anky wil afwerking en perfectie en zo lang ze dat niet kan tonen gaat die de ring niet in. Dat maak ik iig op uit haar interviews altijd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 18:16

Dan nog is het filmpje niet heel relevant, maar goed.
Ben benieuwd hoe Guardian het gaat doen! Ongetwijfeld een paard met potentie.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 20:04

Gaaf paard, begrijp het oog op de toekomst absoluut...

Dat kleine filmpje op Instagram zorgde voor heel veel röring natuurlijk, het zag er geweldig uit. Maar Anky merkte daarna terecht op (in diverse interviews!!!) dat een filmpje van een paar seconden echt niet betekent dat je ook een GP proef aan elkaar kan rijden. En dat herkennen we natuurlijk zelf ook allemaal wel...

Wat betreft Newton, is dat überhaupt een paard van Anky? Is die niet van een leerling? Ze gebruikt wel vaker een paard van een leerling. En soms Nelson, maar ja, die is natuurlijk ook 21 intussen...

marietta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:20

Ik was er speciaal voor naar Amsterdam gereden en niet voor niets. Ze reed op een paard van een leerling en weet echt iets los te maken bij mij. Zowel door haar aardige presentatie als door haar rijkunst. Uit de kunst!