En hier had ik nu graag een nationale tv ploeg bij willen zien. Wat een nederlandse pracht. En ze komen gewoon uit alle windrichtingen van de wereld. (als er wel tv-ploegen waren, waar kan ik die verslagen terug kijken/lezen?)
Jammer dat het voor mij een giga eind rijden is, anders was ik wel komen kijken.
Wat super om te zien! En niemand die problemen heeft gehad? (dat zit onbewust in me hoofd sinds mijn knol besloot om op het strand even terug wild te worden in zo'n hoop)
Caro_MarjaH
Geplaatst: 17-10-16 13:57
hengsten, merries en ruinen door elkaar heen, geen enkel probleem! Er was zelfs een goedgekeurde dekhengst bij.
Supergaaf dit! Dat er ook niks ergs is gebeurd, vind ik wel bijzonder met 400 paarden zo dicht op elkaar gepakt... Nou ja, dat is denk ik gewoon rekening houden met wat je eigen paard tegen andere paarden doet zeker? Wel erg leuk om te zien, zo'n filmpje! Op 2:08 van het filmpje doet een fietser best wel gevaarlijk, zo dicht naar die Friezen toe en zo dicht bij een galopperend paard...
Het was idd een geweldige ervaring, echt kippenvel gehad op mijn paardje. Organisatie was fantastisch en ik hoop van harte, dat er een vervolg komt
justmexx
Geplaatst: 18-10-16 11:39
Wauw wat gaaf om te zien!
CoonArt
Geplaatst: 19-10-16 07:53
400...
Wauwie zeg hee... alleen dat filmpje, hadden ze daar geen muziek over kunnen zetten ipv de wind die door de microfoon blaast?
Wel gaaaaaaf zeg, strand is gelijk omgespit en denk dat een paar paarden wel een 'kadootje' hebben achtergelaten...
Neskolay
Geplaatst: 19-10-16 08:57
Het was echt suuupergaaf om eens mee te maken! Ondanks de goede training en voorbereiding weer een heel nieuw stukje van mijn paard leren kennen. Alle indrukken was voor hem toch best heftig achteraf, terugweg hebben we dan ook de handen vol gehad. En 1 keer besloot ie rechts de duinen omhoog te springen, dat was even schrikken.
De rit verliep super en geen gekke dingen verder. Ondanks de spanning van mijn paard wel echt genoten!