Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alex66 schreef:Johan moest het als voetballer hebben van grof spel en overtredingen, hij kon nog geen deuk in een pakje boter voetballen dus trapte hij maar deuken in de tegenstander.
En die heeft commentaar op een drievoudig Olympisch kampioen die bovendien grossiert in nationale en internationale titels...Wat een sukkel.
PortRoyal schreef:Ik moet altijd wel lachen om hem![]()
Je moet hem niet zo serieus nemen denk ik. Hij strijkt mensen regelmatig tegen de haren in, maar is wel recht voor zijn raap. Daar houd ik dan wel weer van.
Ayasha schreef:Ik heb helemaal niks met voetbal en ken deze kerel niet. Maar zolang je eigen sport ook niet het toonbeeld van vooruitstrevendheid is vind ik niet dat je veel commentaar moet geven op andere sporten eigenlijk.![]()
Zéker de dressuur is niet bijzonder flexibel wb verandering en vooruitgang.
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:Ik heb helemaal niks met voetbal en ken deze kerel niet. Maar zolang je eigen sport ook niet het toonbeeld van vooruitstrevendheid is vind ik niet dat je veel commentaar moet geven op andere sporten eigenlijk.![]()
Zéker de dressuur is niet bijzonder flexibel wb verandering en vooruitgang.
Zodra er iets gebeurt in de dressuursport staat Anky vooraan om haar ideeën er over te ventileren. Aan de hand van voorbeelden uit andere sporten. Als er iemand kritisch is op dressuur is het Anky
bruintje123 schreef:Wat ze denken uiten ze toch in hun ideeën waarmee ze al 20 jaar vooraan staan zoals jij zegt?
En nu wil je er niet meer op reageren?
Vreemd.