Johan Derksen reageert op column Anky van Grunsven *Update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:24

Schoenmaker blijf bij je leest. Allebei trouwens.

Vind het wel komisch hoe fel bokt reageert, want ohjee er zou eens wat negatiefs over paardensport gezegd worden...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:26

Ik zag vanochtend deze voorbij komen op facebook, moest er toch wel een beetje om gniffelen...
Afbeelding

Laat zich toch lekker met zichzelf en zijn eigen sport bemoeien en vooral gewoon de sport uitoefenen die je wil. Waarom moet iedereen toch altijd overal een (negatieve) mening over hebben...

Ayasha
Blogger

Re: Johan Derksen reageert op column Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:32

Ik heb helemaal niks met voetbal en ken deze kerel niet. Maar zolang je eigen sport ook niet het toonbeeld van vooruitstrevendheid is vind ik niet dat je veel commentaar moet geven op andere sporten eigenlijk. :)
Zéker de dressuur is niet bijzonder flexibel wb verandering en vooruitgang.

BabFer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:33

Sorry, maar ik heb me kapot gelachen.
Dit is toch echt grappig. :+

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:33

Derksen is gewoon sarcasme. Je ziet de humor ervan in of niet. De man wil gewoon provoceren, altijd. Ik kan er wel om lachen hoor, maar ik vind voetbal dan ook één groot geldverslindend circus :-)

Manlief is groot liefhebber van Voetbal Inside, juist omdat hij weet dat je daarin niks serieus moet nemen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:36

alex66 schreef:
Johan moest het als voetballer hebben van grof spel en overtredingen, hij kon nog geen deuk in een pakje boter voetballen dus trapte hij maar deuken in de tegenstander.
En die heeft commentaar op een drievoudig Olympisch kampioen die bovendien grossiert in nationale en internationale titels...Wat een sukkel.

_/-\o_ Zoals ze in het ijshockey zouden zeggen: "Alex66 shoots.......SCORES!" _/-\o_

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:38

PortRoyal schreef:
Ik moet altijd wel lachen om hem :D
Je moet hem niet zo serieus nemen denk ik. Hij strijkt mensen regelmatig tegen de haren in, maar is wel recht voor zijn raap. Daar houd ik dan wel weer van.

Precies dit. Ik vind hem leuk. Hij zegt precies wat hij denkt en provoceert dan ook nog een beetje, ik hou ervan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:39

Ayasha schreef:
Ik heb helemaal niks met voetbal en ken deze kerel niet. Maar zolang je eigen sport ook niet het toonbeeld van vooruitstrevendheid is vind ik niet dat je veel commentaar moet geven op andere sporten eigenlijk. :)

Zodra er iets gebeurt in de dressuursport staat Anky vooraan om haar ideeën er over te ventileren. Aan de hand van voorbeelden uit andere sporten. Als er iemand kritisch is op dressuur is het Anky

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:44

Hoe lang zijn we on de dressuursport niet aan het bakkeleien dat jurering anders moet en dat het in andere sporten al lang anders gaat.
En vervolgens komt Anky even bij voetbal bemoeien.
Misschien eerst even zorgen dat dressuur weer wordt beoordeeld zoals in het boekje staat? Je weet wel een gedragen achterhand? Ontspanning en harmonie tussen ruiter en paard? Niet achter de ll. En de bloedregel niet willen aanpassen.
Dan pas weer uit je eigen sport komen Anky.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:55

Degene die het hardst over de jurering schreeuwt, al een jaar of 20, en met hele goede voorbeelden uit andere sporten komt is Anky, bruintje123.

Dus als iemand uit de dressuursport dat mag is zij het ook wel.

En ach, volgens mij is er geen voetballiefhebber die geen mening heeft over die lijncamera. Ook niet voetballiefhebbers hadden daar een mening over. Dus mag Anky dat niet? Als je je ergens in hebt verdiept, mag je er wat mij betreft een mening over hebben. Dan kan je namelijk ook iets zeggen wat ergens op slaat.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:15

Ik zie deze zwerver graag eens te paard! _O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:24

Imaginaerum schreef:
Ik zie deze zwerver graag eens te paard! _O-

Waarom zou je een paard dat aan willen doen? Daar komt zo'n beestje toch nooit meer over heen, mentaal gezien?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 15:01

O:)
Afbeelding

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 15:06

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 15:10

Ik ben heeeel erg benieuwd. Ik gok op weer een hoop bombarie en hooghartigheid en natuurlijk geen lesje.

Anders zal hij me positief verrassen.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 15:13

LadyMadonna schreef:
Schoenmaker blijf bij je leest. Allebei trouwens.

Vind het wel komisch hoe fel bokt reageert, want ohjee er zou eens wat negatiefs over paardensport gezegd worden...

Inderdaad. Wie de bal kaatst :+ :+ :+

Ik mag hem ook wel :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:29

Janine1990 schreef:
Ayasha schreef:

Zodra er iets gebeurt in de dressuursport staat Anky vooraan om haar ideeën er over te ventileren. Aan de hand van voorbeelden uit andere sporten. Als er iemand kritisch is op dressuur is het Anky

Dat zij voor is weet ik maar daarmee is dressuur nog steeds geen vooruitstrevende sport. Eerst dat maar eens echt op orde krijgen (zeker gezien wij met levende wezens werken) eer je commentaar geeft op het beleid van een sport waar geen hulpeloze wezens onder lijden als het blijft hangen in het stenen tijdperk.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:32

Ja janine ze staat dan inderdaad voorop.
Maar nog nooit in het voordeel van het paard. Alleen in voordeel van haar eigen rijderij met kin op de borst promo en achterbeen er ergens achteraan slingerend.

En laten we maar stil zijn over haar man die liever vandaag nog ziet dat kapotte monden geen probleem meer zijn.
Maar ontspanning en samenwerking. Harmonie zoals dressuur bedoeld is.
Mwah. Jaren 70 dingetje. Toen publiek nog mocht klappen 10 meter van de ring af zonder dat de paarden aan de kletter gingen en geen wedstrijd terrein meer op konden komen en daarom de Os over moeten slaan en dat nog als sympathiek gezien wordt ook.
En in de krul getrokken paarden ineens insekten beten hebben.
En ook dat vertrek als sympathiek gezien wordt.

Eerst naar haar eigen sport kijken er is nog genoeg te verbeteren. Als dat gedaan is pas over een andere sport mauwen.

Janine1990

Re: Johan Derksen reageert op column Anky van Grunsven *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:58

Sorry Ayasha, heb ik je reactie verkeerd geïnterpreteerd. We denken er weer eens hetzelfde over :)

Bruintje123, ik weet niet wat Anky en haar man denken. Zo dicht sta ik niet bij ze. Dus geloof niet dat het van toegevoegde waarde is om hierop te reageren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:00

:D kan gebeuren Janine. :D
Was ook niet heel duidelijk die eerste reactie. :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:02

Wat ze denken uiten ze toch in hun ideeën waarmee ze al 20 jaar vooraan staan zoals jij zegt?
En nu wil je er niet meer op reageren?
Vreemd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:19

bruintje123 schreef:
Wat ze denken uiten ze toch in hun ideeën waarmee ze al 20 jaar vooraan staan zoals jij zegt?
En nu wil je er niet meer op reageren?
Vreemd.

Niet als je dingen gaat beweren waar ik nog nooit een nieuwsbericht over heb gelezen. Sjef die wil dat kapotte monden geen probleem meer zijn? En beweren dat ze niet in het voordeel van haar paard werkt.
Nee, sorry, die zienswijze kan ik niet volgen, waarom zou ik daarop inhaken dan?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:23

circusvoorstelling en danspasjes....eigenlijk ben ik het wel met hem eens....voor het eerst.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 23:01

Dat jij het nieuws niet bij houd kan ik niets aan doen.
Hij wilde in, was het 2011? Toen Percival ook al om die reden mocht vertrekken uit de ring de regels veranderd hebben.
Want ach een gebeten tong is geen wreedheid alleen maar toevallige pech.

Wel vaak pech onder zijn ruiters met zijn training systeem :?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 23:55

Adelinde traint niet met zijn systeem...