Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Als de vertaling klopt vind ik het wel een vreemde toestand. Bij het hek sputterde hij wat dus ik gaf hem 1 of 2 klappen, hij ging er vandoor in galop en ik probeerde hem te kalmeren en toen hij langzamer ging joeg ik hem weer op oid????
Roodvos schreef:Ik vind de titel wel suggestief en, op dit moment, onterecht veroordelend.
Dat betreffende ruiter niet goed heeft gehandeld is duidelijk. Echter, het onderzoek naar de oorzaak van de dood van het paard loopt nog. Dus het staat nog niet vast dat dit de dood van het paard tot gevolg had, en die indruk wordt nu wel gewekt. En bij mijn weten ben je nog altijd onschuldig, tot het tegendeel bewezen is.
Want het paard kan ook iets hebben waardoor het anders de volgende dag bij een springparcours of een jolig rondje bokken in de weide dood was neergestort. Maar dat moet nog blijken uit de autopsie.
Resistance schreef:En dan bedoel ik de reacties.Compleet gestoord.
Tendance schreef:Er gaan heel verschillende verhalen de ronde over wat er gebeurd is, dus ik denk dat we moeten oppassen met zo snel een oordeel klaar te hebben.
Ketaki schreef:Daarom had ik de link van de ruiter zn verhaal hier ook ingezet.
ik ga niet een oordeel geven, over iets waar ik niet bij ben geweest.
het is sneu dat het paard is overleden, maar dat kan ook idd een hartaanval zijn geweest oid
GabberGill schreef:Ik denk dat iedereen zijn paard wel eens flink aanpakt of doorpakt. hem naar voren schoppen en hem daarna corrigeren om rustig en kalm te worden om erna weer over zijn tempo te rijden lijkt mij niet raar.
essie_blue schreef:Poeh vind het erg vroeg om nu te oordelen. Ik wacht verdere berichten af.. vind het wel triest dat de ruiter nu direct publiekelijk zo aan de schandpaal genageld wordt. Dit verhaal kent enkel verliezers.