Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mbkaatje schreef:Tjoh, weer lekker makkelijk commentaar geven achteraf. Misschien had ze beter onderzoek moeten doen, maar ik begreep dat de vorige eigenaren er ook al zo'n 20 jaar woonden en de nieuwe eigenaar al ongeveer 10 jaar. De gemeente heeft ook niet bepaald handhavend opgetreden.
Willemina_L schreef:We komen overal woonruimte tekort volgens de statistieken, asielzoekers die overal in gepropt worden en huurwoningen die niet meer te betalen zijn. Polen en Roemenen die jaarrond op een recreatiepark mogen wonen enz. Dat is al erg genoeg feitelijk, ik vind persoonlijk dat als je al zolang bij je eigen bedrijf woont en hard werkt voor je geld je op enige coulance van de gemeente mag kunnen rekenen. Hopelijk komen ze eruit, het lijkt me gewoonweg afschuwelijk om niet meer in je eigen hutje te mogen wonen ineens.
Goof schreef:Keet schreef:Ze had bij het kopen van het perceel natuurlijk zelf ook even kunnen uitzoeken wat voor bestemming erop zat en of je er mag wonen
Nou inderdaad. Je checkt toch waar je gaat wonen en of eventuele vergunningen in orde zijn lijkt me. Zeker bij zo'n groot bedrijf.
Twiggy2008 schreef:Wat een harde posts hier, met vooral weer heel veel aannames... Wat zegt dat over jullie? Ik denk vooral, 'wat een gezeur'. Er zijn zoveel woningzoekenden en te weinig woningen. Die vrouw woont er al jaren, haar voorgangers blijkbaar ook. Doe niet zo moeilijk als gemeente. Ze verdient er haar brood mee en woont er. So what? Is dar nou zo'n drama? Stelletje zeikers... Hoop voor haar dat ze er mag blijven. Goh, je zou iemand eens wat gunnen....
speedfiets_2 schreef:Nouja ze heeft het niet slim aangepakt en is nu betrapt. Eigen schuld dikke bult eigenlijk. Als ze het slim had aangepakt had ze tegen de inspectie gezegd dat ze er toevallig een nachtje moest slapen omdat er eentje ziek was.
Ik kan haar wel begrijpen dat ze op stal wil blijven slapen vanwege veiligheid van de dieren maar om de schuld op de gemeente te gooien vind ik ook weer zoiets.
SARINO schreef:Hier op de buurt gebeurd het heel veel dat mensen in omgebouwde schuren wonen.
Ik verraad niemand maar vraag mij wel af waarom ik de hoofdprijs voor een pand betaal met woonbestemming? woz,afvalstoffenheffing,riool etc en een ander dat niet hoeft.
Twiggy2008 schreef:Wat een harde posts hier, met vooral weer heel veel aannames... Wat zegt dat over jullie? Ik denk vooral, 'wat een gezeur'. Er zijn zoveel woningzoekenden en te weinig woningen. Die vrouw woont er al jaren, haar voorgangers blijkbaar ook. Doe niet zo moeilijk als gemeente. Ze verdient er haar brood mee en woont er. So what? Is dar nou zo'n drama? Stelletje zeikers... Hoop voor haar dat ze er mag blijven. Goh, je zou iemand eens wat gunnen....