Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rapido schreef:Sneu voor dat paard die ik buiten haar verwondingen er verder ook niet erg florisant uit vind zien maar dat is mijn mening.
GabberGill schreef:rapido schreef:Sneu voor dat paard die ik buiten haar verwondingen er verder ook niet erg florisant uit vind zien maar dat is mijn mening.
ik wilde het niet zeggen. Kan vele redenen hebben natuurlijk. Leeftijd, bepaalde blessures of iets. Alleen als ik dat zie in combinatie met de info dat er van 30 sep tot 3 okt iets gebeurd kan zijn word ik niet blij.
jes_sira schreef:Weer een geval van mishandeling erbij (als het inderdaad waar is)
Triest
Maar wat ik ook triest vind is dat er blijkbaar 3 dagen niemand naar dat beestje heeft omgekeken.
Ik vindt dat je verplicht bent naar welk dier dan ook om hier DAGELIJKS voor te zorgen.
Of je nu zelf gaat of iemand hiervoor hebt geregeld.
Dat is je verantwoordelijkheid en ben je in mijn ogen verplicht naar je dier.
Als je dat niet kunt of wilt, moet je geen paard nemen.
Doe je met je kinderen ook niet lijkt me.
Polly schreef:jes_sira schreef:Weer een geval van mishandeling erbij (als het inderdaad waar is)
Triest
Maar wat ik ook triest vind is dat er blijkbaar 3 dagen niemand naar dat beestje heeft omgekeken.
Ik vindt dat je verplicht bent naar welk dier dan ook om hier DAGELIJKS voor te zorgen.
Of je nu zelf gaat of iemand hiervoor hebt geregeld.
Dat is je verantwoordelijkheid en ben je in mijn ogen verplicht naar je dier.
Als je dat niet kunt of wilt, moet je geen paard nemen.
Doe je met je kinderen ook niet lijkt me.
Vind jij een paard en een kind echt een realistische vergelijking?