Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NenaC schreef:Ik zou ook wel graag willen beginnen, alleen het wordt niet overalgegeven of wel? Zijn er ook instructeurs in oost Brabant of Limburg?
xyzutu2 schreef:Wat leuk, ik wist ook helemaal niet dat het NK al gehouden was.
NenaC schreef:Ik zou ook wel graag willen beginnen, alleen het wordt niet overalgegeven of wel? Zijn er ook instructeurs in oost Brabant of Limburg?
.Japeloup schreef:Er waren 3 WAWE juryleden: Charlotta Ingvarsdotter (Zweden), Nicole Kramer (Duitsland) en Eugen Kuni (Duitsland).
Daarnaast was er voorafgaand aan het NK een jury opleiding. Waarvan een aantal in de lagere klasses hebben gejureerd.
Voor de intro en de WE1 waren er 5 juryleden vanaf de WE2 waren er steeds 3 voor de dressuur. In de trail bij elke klasse 3.
hoe werd de titel Nederlands Kampioen eigenlijk vergeven? Als alleen klasse 4 ruiters NK kunnen worden, dan zullen dat er niet heel veel in de running zijn geweest?
Heb zn manen zo vaak gevlochten in mijn tijd op Moravita 

xyzutu2 schreef:Als alleen klasse 4 ruiters NK kunnen worden, dan zullen dat er niet heel veel in de running zijn geweest?
Ik las je post en dacht even: 'Heh? Hoe kun je nou 4e worden en toch Nederlands Kampioen zijn?'

Buitenzinnig schreef:germie schreef:Zijn er mensen uit het noorden die we beoefenen?
Ik wil wel eens over zon brug e.d.
Waar in het noorden zit je?