Maar zonder dollen, er zal toch wel een bod uitgebracht worden. 550.000 lijkt mij geen verkeerde prijs voor dat paard.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
damian23 schreef:Ik denk ook dat het de angst voor al die boze penny-meisjes is dat er nog geen bod is uitgebracht![]()
Maar zonder dollen, er zal toch wel een bod uitgebracht worden. 550.000 lijkt mij geen verkeerde prijs voor dat paard.
rien10 schreef:"Lieve meneer Glock.
Omdat wij, volwassen Penny-meisjes, een zwak hebben voor A) Zenith B) Jeroen Dubbeldam C) de combinatie Zenith/Jeroen Dubbeldam, verzoeken wij u vriendelijk, nee... .wij smeken u..... wilt u alstublieft Zenith kopen en laten rijden door Jeroen? Wij, de hele grote horde Nederlandse Penny-meisjes-en volwassenen én alle springsport fans zullen u eeeeuwig dankbaar zijn."
Groet,
Penny Rien 10
Zou het helpen?
Jayney schreef:damian23 schreef:Ik denk ook dat het de angst voor al die boze penny-meisjes is dat er nog geen bod is uitgebracht![]()
Er zullen toch wel 550.000 penny meisjes zijn als die nou allemaal een 1 euro inleggen kan Zenith gekocht worden voor Dubbeldam
damian23 schreef:Jayney schreef:En toch op de ruin Aquila SFN startbod ook 500.000 staat inmiddels bod van 750.000 gaat zo onder de hamer
Aquila is aan het sluiten...
Kabayo schreef:Waar kan je die veiling vinden?
KittyDylan schreef:Hmm computer geeft 500.000 aan en telefoon 750.000
Is minimum bedrag al behaald?