Blog: Wat hebben paarden en baby’s met elkaar gemeen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:37

Ik heb het gelezen en vraag me nog een beetje af wat ik heb gelezen... De zinnen lopen niet echt lekker.

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:38

Lau schreef:
Ook ik ben afgehaakt... Je zinnen lopen niet en je schrijfstijl is niet humoristisch genoeg om dit grappig te maken.

Precies -O-

jessdaniels

Re: Blog: Wat hebben paarden en baby’s met elkaar gemeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:42

De vorige blogs vond ik nog wel okay.. dit was wel echt een dieptepunt :+ valt bijna niet doorheen te komen door de rare zinnen.

Plaatje in de OP is wel toepasselijk voor de manier waarop dit stuk geschreven is :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:44

Ik ga mee met al het voorgaande commentaar :+

Ook ik heb zinnen soms wel 4/5 x overgelezen dat ik dacht huh, wat staat er nou eigenlijk, of uit welk personage is dit geschreven??

Als je het nog eens over een conversatie wil hebben doe het dan zo:

Paard 1 "bla bla bla bla"
Paard 2 "bla bla bla bla"

Nu is het echt gewoon niet duidelijk.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:47

jessdaniels schreef:
Plaatje in de OP is wel toepasselijk voor de manier waarop dit stuk geschreven is :D

_/-\o_ :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:49

_KiMbErLeY_, ik vind je onderschrift wel heel grappig xD grappiger dan de blog :')

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:51

Hahahaha jessdaniels _O-

Thnx gydja :P

Valeska1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:52

Gehe, ik vond je blogpost wel erg leuk :+ ;)

@KoudbloedKim, wat een geweldige foto! :D

Elan_GV

Silly1972 schreef:
Goh , ik had iets heel anders verwacht over de gelijkenis, zoals hoeveel tijd er in gaat zitten, hoeveel zorgen, hoeveel verantwoordelijkheid.
Hoe mensen zonder kinderen paarden wel vergelijken met kinderen omdat het hun kinderen zijn etc etc.
Maar helaas........ gemiste kans

Dacht ik ook, hebben beide 5 paarden en 5 kids en eentje onderweg maar ik heb geen enkel herkenbaar punt.
zelf de foto's niet.

Mariett
Blogger

Je vorige blogs vond ik oprecht best leuk om te lezen, maar deze niet, het spijt me. Het meeste is al wel gezegd, maar daarbij voelde ik me ook heel ongemakkelijk om het te lezen, als paardenfotografe :+
Als tips heb ik inderdaad: zoek naar échte overeenkomsten, dingen die net wat herkenbaarder zijn dan dit. En maak de conversaties een stuk duidelijker. Als het tempo uit het lezen is, is het niet prettig meer en wordt er niet meer gelachen. Ik heb de intentie van de blog niet begrepen, en het laatste stukje 'tips' kwam voor mij ook heel onverwachts, ik zag niet waarom dat er achteraan kwam. Misschien had ik dat beter begrepen als ik de rest van de blog ook begreep :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:54

jessdaniels schreef:

:')
Volledig mee eens. Baby's en paarden maken vorderingen in hun leven. Leren bij, kunnen steeds meer, kortom: een stijgende lijn.

Deze blogger daalt echter met zijn niveau nog sneller dan een vallende steen. Neemt niets aan, doet niets met tips, en weet geen zinnige zin te schrijven.

Dus eigenlijk snap ik niet waar zijn denigrerende comentaar op baby's, paarden, moeders en paardenhouders vandaan komt.

Edit:typo
Laatst bijgewerkt door Palmera op 30-08-16 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiekJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:01

Nee, ik vond hem ook niet leuk eigenlijk. De zinnen lopen inderdaad niet lekker of kloppen zelfs gewoon niet, daardoor ga je stukken twee of drie keer lezen en dat maakt het nog minder leuk.
Ik heb zelf niks met kinderen, ik grap regelmatig tegen mijn vriend: 'blij dat wij paarden hebben ipv kinderen, die zijn een stuk slimmer', en dan lachen we daar ook smakelijk om, maar in zo'n blog komt zoiets gewoon niet grappig over. Misschien ook omdat je zaken aanhaalt die gewoon niet waar zijn. Ik denk niet dat er veel dieren bestaan die fotogenieker zijn dan paarden :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:01

Palmera schreef:
jessdaniels schreef:

:')
Volledig mee eens. Baby's en paarden maken vorderingen in hun leven. Leren bij, kunnen steeds meer, kortom: een stijgen lijn.

Deze blogger daalt echter met zijn niveau nog sneller dan een vallende steen. Neemt niets aan, doet niets met tips, en weet geen zinnige zin te schrijven.

Dus eigenlijk snap ik niet waar zijn denigrerende comentaar op baby's, paarden, moeders en paardenhouders vandaan komt.

Steen? Blok beton.. :')

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:02

Deliana1993 schreef:
Lau schreef:
Ook ik ben afgehaakt... Je zinnen lopen niet en je schrijfstijl is niet humoristisch genoeg om dit grappig te maken.

Precies -O-

Dit dus.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:06

In het begin kon ik er nog wel doorheen komen, maar de blogs worden echt steeds slechter.. Het komt inderdaad heel gemaakt-grappig over en het leest gewoon niet fijn weg.

Heel jammer, want het blog-idee op Bokt vind ik wel heel leuk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:17

Ik dacht al dat er weer een migraineaanval aan zat te komen en ik daarom de zinnen niet begrijpend kon lezen.. Gelukkig (of helaas) ben ik niet de enige.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:26

Ik moest lachen om het stukje van de levenslessen, de rest vond ik niet grappig en moeilijk leesbaar.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:35

Afbeelding

Je vorige blogs vond ik al te geforceerd grappig, maar dit is gewoon tenenkrommend. Sorry, maar ik zou liever zien dat er aandacht wordt gegeven aan een blogger die wat meer feeling heeft met 'ons paardenvolk' en vanuit die ervaring wat leuks schrijft. De herkenbaarheid mist hier omdat je duidelijk geen feeling hebt met het onderwerp waar je over schrijft.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:37

Quellian schreef:
Ik vind deze 'blogger' helemaal geen aanwist, niet om iemand op z'n tenen te trappen. Het lijkt alsof het de bedoeling is om in de buurt te komen van M.K. de Manvan, maar dan de cheap ass wannabe variant, excuses.

Ik hoopte zelfs dat het zoiets was als M.K. de Manvan, maar helaas

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:49

Sorry, afgehaakt na 5 regels. :o

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:49

Tenenkrommend hersendodend, pfff
Je vorige blogs vond ik al niet heel leuk maar daar zat nog iets van ja herkenbaar, deze echt geen touw of lasso aan vast te knopen.
Nee geen blogs meer voor mij

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:04

Eens met commentaar wat al gegeven is en daarnaast viel het me op dat je in herhaling valt met de tip 'zeg dingen alsof het lijkt dat je er verstand van hebt'. Jammer.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:05

Hier ook een afhaker.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:20

melody7 schreef:
In het begin kon ik er nog wel doorheen komen, maar de blogs worden echt steeds slechter.. Het komt inderdaad heel gemaakt-grappig over en het leest gewoon niet fijn weg.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:21

Ehm ja waar gaat het over....
Totaal nutteloos stuk tekst met een vreemd onderwerp %)