Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
evaxfanny schreef:Ik vind dr persoonlijk nogal overrated. Snap ook niet helemaal waarom ze bijna 15% meer rijdt dan bijv. Diederik maar dat zal wel aan mij liggen
Kabayo schreef:Dikkie dik heeft t weer gedaan hoor. Absurt hoge score. Vond die met desperados (die zwarte) boven haar. Ben haar naam even kwijt.. Maar wat een super kur was dat.
Maarja zodra de jurys dujardin horen geven ze al 10en al is ze de baan niet eens binnen. Iedereen wist dat ze zou gaan winnen al deed ze de proef achterstevoren op het paard.. Maarja wie ben ik
janderegelaa schreef:LadyMadonna schreef:Valt me iets op... De staart van valegro.. Ik zie geen een keer een "protest zwiep staart", in tegenstelling tot andere combinaties
Dat kun je met een klein prikje oplossen
Mousmous schreef:@ jess-amigo
Geen moeilijke dingen? De piaffe draaiend linksom en meteen rechtom (of andersom) is een behoorlijk hoge moeilijkheidsgraad.
Ik vond het een geweldige proef.
Laura Graves met Verdades had ik zeker ook een medaille gegund.
kimberley12 schreef:Valegro is veel te dik, paard loopt braaf zijn onderdelen, maar dat het nou spectaculair is om te zien,
dat vind ik dan weer niet. Maar dat is ook persoonlijk denk ik. Ze rijdt hem wel heel netjes
zonder aangesnoerde stang. Algehele beeld is wel heel ontspannen.
Tieneke schreef:Maar de vraag is dan: moet het vooral spectaculair zijn? Of moet het in de eerste plaats correct zijn?