Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Waar is de reserve als je hem nodig hebt? Dan had parzival niet hoeven starten. Snap heel goed dat Adelinde het wilde proberen voor het team.
dresjoepie schreef:Volgens Horses gooide Parcival tijdens de vet check ook al de tong uit de mond!
Dit afscheid gun je natuurlijk niemand of het nu wel of geen goede keuze was om te starten laat ik in het midden (Geloof niet zo in een insectenebeet)
mariekerocky schreef:danie111 schreef:Hoe gaat het nu verder? We hebben toch een reserve dressuurruiter (Madeleine Witte-Vrees) valt die nu in of gaan ze nu door met de 3 mannen?
Ik vind dat ze nooit had mogen starten met hem hij was duidelijk niet fit, erg jammer..
De reserveruiter is niet mee gegaan naar Rio dus dat wordt lastig, ze had volgens mij sowieso niet mogen starten omdat Adelinde al gestart is. Maar nu moet team NL inderdaad door met 3 mannen en is Adelinde het wegsteep resultaat.
jasmijn78 schreef:Volgens mij is het zo dat je aan de landenwedstrijd als land mee mag doen als je 4 combinaties hebt, uiteindelijk wordt het slechtste resultaat weggestreept. Maar als land moet je met 4 ruiters aan de start komen.. Als Adelinde NIET de ring in was gereden en zich voor de wedstrijd al had afgemeld, dan had heel Nederland UIT de landenwedstrijd gelegen. Ze zijn dus voor het team naar binnen gereden. Door even naar binnen te rijden en daarna af te groeten blijft Nederland nu wel in de wedstrijd.
Dus roepen dat ze niet had moeten starten vind ik wel heel makkelijk...
Correct me if im wrong....
Jellybeans schreef:Marjoow schreef:Waar is de reserve als je hem nodig hebt? Dan had parzival niet hoeven starten. Snap heel goed dat Adelinde het wilde proberen voor het team.
Precies dit.
Ik vond echt dat ze een andere reserve hadden moeten kiezen toen ze niet mee wilde naar Rio.![]()
Want hier heb je niks aan, dat merken we nu.
jasmijn78 schreef:Volgens mij is het zo dat je aan de landenwedstrijd als land mee mag doen als je 4 combinaties hebt, uiteindelijk wordt het slechtste resultaat weggestreept. Maar als land moet je met 4 ruiters aan de start komen.. Als Adelinde NIET de ring in was gereden en zich voor de wedstrijd al had afgemeld, dan had heel Nederland UIT de landenwedstrijd gelegen. Ze zijn dus voor het team naar binnen gereden. Door even naar binnen te rijden en daarna af te groeten blijft Nederland nu wel in de wedstrijd.
Dus roepen dat ze niet had moeten starten vind ik wel heel makkelijk...
Correct me if im wrong....
Kamy schreef:Bij de close up met de sporenplekken, de open mond en de tong er al half uit had ik een deja vu met de docu over Totilas. Bah....
Kamy schreef:Sorry ik kan niet zo goed tegen "ik had hem een ander afscheid gegund". Het zal Parzival een biet wezen of hij dat met goud of zo heeft. Nu is hij in ieder geval van de druk en stress af. Heb het nooit een fijne ruiter gevonden.
Bij de close up met de sporenplekken, de open mond en de tong er al half uit had ik een deja vu met de docu over Totilas. Bah....
Queen123 schreef:Nee, een team moet uit minimaal 3 combinaties bestaan. Heeft een team 3 combinaties, dan is er geen streepresultaat, en tellen alle scores dus mee voor het eindtotaal. Een team met 4 combinaties is alleen fijner omdat je dan dus wel een wegstreepresultaat hebt, en een mindere score van 1 ruiter dus niet direct veel uitmaakt.
Jellybeans schreef:dresjoepie schreef:Volgens Horses gooide Parcival tijdens de vet check ook al de tong uit de mond!
Dit afscheid gun je natuurlijk niemand of het nu wel of geen goede keuze was om te starten laat ik in het midden (Geloof niet zo in een insectenebeet)
Inderdaad, anders hadden we het toch wel eerder gehoord?
Klinkt alsof er snel wat bedacht moest worden.