Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:eenitraM schreef:Geen reclame? Juist wel!
Zelfs broerlief keek. Ik denk dat non-paardensporters juist wel van een beetje actie en vallende partijen houden. Dat maakte het blijven kijken juist aantrekkelijk voor leken
Mijn vriend was opeens lyrisch enthousiast en vroeg zich af wanneer ik dat met mijn paard ging doen.
terpentijn schreef:Het was een mega zwaar parcours over ruim 6 kilometer. Weinigen haalden dat, laat staan foutloos. Je zág sommige paarden inzakken gedurende de laatste etappe er van.
De laatste deelnemer, Braziliaan De Carvalho, is overigens wegens 'grof rijden" gediskwalificeerd.
terpentijn schreef:Het was een mega zwaar parcours over ruim 6 kilometer. Weinigen haalden dat, laat staan foutloos. Je zág sommige paarden inzakken gedurende de laatste etappe er van.
De laatste deelnemer, Braziliaan De Carvalho, is overigens wegens 'grof rijden" gediskwalificeerd.
Lon schreef:Dat alle partijen prima weten dat eventing risicovol is ben ik niet met je eens. Paarden zijn niet slim genoeg om risico's te kunnen taxeren, dat moet je als ruiter voor ze doen.
Sammie schreef:Als dat paard niet kreupel loopt of last heeft van de wond is er geen reden tot afkeuring..
Iets meer vertrouwen mag wel hoor. Het is nou niet dat daar allemaal en alleen maar Brazilianen rondlopen die even de een voortrekken dan de ander
Dee_Es schreef:Mijn vriend (geen paardenman) vond het anders verschrikkelijk om te zien. Hij vroeg zich af waarom die ruiters niet normaal op hun paard konden zitten en toen die Braziliaan door het parcours kwam gestruikeld was hij er wel klaar mee. Hij riep meteen dat het paard bloedde.
Dus nee, dit was inderdaad geen reclame voor de Eventingsport.
Heleennn schreef:Sammie schreef:Als dat paard niet kreupel loopt of last heeft van de wond is er geen reden tot afkeuring..
Iets meer vertrouwen mag wel hoor. Het is nou niet dat daar allemaal en alleen maar Brazilianen rondlopen die even de een voortrekken dan de ander
Heb je zijn ronde in de cross überhaupt wel gezien?
Sammie schreef:Als dat paard niet kreupel loopt of last heeft van de wond is er geen reden tot afkeuring..