Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:Ik mis in de lijst hierboven Karin Donckers, tenzij ik scheel kijk? Zij kwam ook ten val met haar paard.
xyzutu2 schreef:Als ik het vorige lijstje bekijk en goed tel dan zijn er op dat moment van de 42 ruiters dus 12 gediskwalificeerd of om andere redenen gestopt?
Als iedereen die eliminated is gestopt is vanwege een val, dan vind ik dat een erg naar aantal; meer dan 20% van de ruiters en paarden in die lijst (en toen was het nog niet klaar).
Sammie schreef:Bij de os is het nog steeds zo (meen ik) dat van elk continent x aantal mee moeten (mogen) doen, daarom zul je bij de dressuur dressuur dus ook combies zien die amper 60% zullen scoren.
xyzutu2 schreef:Dat klinkt al een stuk beter.![]()
Ben wel benieuwd naar wat dan het uiteindelijke percentage vallen is geworden.
Sammie schreef:Er doen ook individuele starters mee, om als land een team te mogen zenden gelden er idd andere eisen.
Nooit die vent jaren en jaren geleden gezien uit een of ander land die als laatste aan het zwemmen was in een bepaalde categorie..? Die had pas twee maanden daarvoor ofzo leren zwemmen...
Nu zal dit bij eventing nauwelijks voorkomen, maar amateur is dan ook een breed begrip. Zeker als je als (wat was ie tandarts ofzo?) goud weet te winnen.