Amanda schreef:Kun je de duitse zenders ontvangen? Die zetten sowieso het een en ander live uit
Ja, daar kijk ik gelukkig ook wel graag naar haha! Alleen nadeel dan is het commentaar dat natuurlijk niet zo gericht is op de Nederlanders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurievc schreef:http://www.equnews.com/nl-BE/news/mis-n ... ndige-tips
Via equnews heb ik dit gevonden. Misschien iets om uit te proberen, al weet ik ook niet waar het zal stranden haha.
Drico schreef:Amanda schreef:Kun je de duitse zenders ontvangen? Die zetten sowieso het een en ander live uit
Ja, daar kijk ik gelukkig ook wel graag naar haha! Alleen nadeel dan is het commentaar dat natuurlijk niet zo gericht is op de Nederlanders
bigone schreef:14.00 uur: Tafeltennis, vrouwen enkel, eerste ronde (evt. Li Jiao, Li Jie)
14.00 uur: Handboogschieten, mannen team, achste finale (Sjef van den Berg, Rick van der Ven, Mitch Dielemans)
14.30 uur: Wielrennen, wegwedstrijd mannen, finale (Steven Kruijswijk, Bauke Mollema, Tom Dumoulin, Wout Poels)
15.00 uur: Hockey, mannen, poulefase, Nederland-Argentinië
15.00 uur: Paardensport, eventing team & individueel, dressuur (Tim Lips, Merel Blom, Alice Naber-Lozeman, Theo van de Vendel)
15.00 uur: Beachvolleybal, mannen, kwalificatie (Alexander Brouwer en Robert Meeuwsen, Reinder Nummerdor en Christiaan Varenhorst)
15.30 uur: Turnen, toestellen mannen, kwalificatie (Epke Zonderland, Yuri van Gelder, Bart Deurloo, Frank Rijken, Jeffrey Wammes)
15.30 uur: Schieten, 10 meter luchtgeweer vrouwen, finale
15.30 uur: Roeien, twee zonder stuurman mannen, series (Roel Braas, Mitchel Steenman)
15.45 uur: Tennis, mannen enkel, eerste ronde (evt. Robin Haase)
15.55 uur: Boksen, tot 81 kilo mannen, eerste ronde (Peter Müllenberg)
16.00 uur: Tennis, vrouwen enkel, eerste ronde (Kiki Bertens)
16.30 uur: Handbal, vrouwen, poulefase, Nederland-Frankrijk
16.35 uur: Volleybal, vrouwen, poulefase, Nederland-China
17.00 uur: Roeien, lichte vier zonder stuurman, mannen, series (Joris Pijs, Tim Heijbrock, Jort van Gennep, Bjorn van den Einde)
17.40 uur: Judo, tot 60 kilo mannen, tweede ronde (Jeroen Mooren)
17.50 uur: Roeien, dubbel vier, vrouwen, series (Nicole Beukers, Chantal Achterberg, Inge Janssen, Carline Bouw)
18.48 uur: Zwemmen, 400 meter vrije slag mannen, series (Maarten Brzoskowski)
19.00 uur: Judo, tot 60 kilo mannen, derde ronde (evt. Jeroen Mooren)
19.40 uur: Judo, tot 60 kilo mannen, kwartfinale (evt. Jeroen Mooren)
20.24 uur: Zwemmen, 4x100 meter vrije slag vrouwen, series (Ranomi Kromowidjojo, Femke Heemskerk, Maud van der Meer, Inge Dekker, Marrit Steenbergen)
20.30 uur: Judo, tot 48 kilo vrouwen, finale
20.43 uur: Handboogschieten, mannen team, halve finale (evt. Sjef van den Berg, Rick van der Ven, Mitch Dielemans)
21.30 uur: Judo, tot 60 kilo mannen, halve finale (evt. Jeroen Mooren)
22.15 uur: Schermen, degen individueel vrouwen, finale
22.20 uur: Judo, tot 60 kilo mannen, finale (evt. Jeroen Mooren)
22.30 uur: Beachvolleybal, mannen, kwalificatie (Robert Meeuwsen en Alexander Brouwer)
23.30 uur: Beachvolleybal, vrouwen, kwalificatie (Marleen van Iersel en Madelein Meppelink)
03.03 uur: Zwemmen, 400 meter wisselslag mannen, finale
03.30 uur: Zwemmen, 400 meter vrije slag mannen, finale
03.49 uur: Zwemmen, 400 meter wisselslag, vrouwen, finale
04.24 uur: Zwemmen, 4x100 meter vrije slag vrouwen, finale (evt. Ranomi Kromowidjojo, Femke Heemskerk, Maud van der Meer, Inge Dekker, Marrit Steenbergen)
Even gekopieerd van NU.nl, er is meer dan alleen paarden en waarschijnlijk zijn er mensen genoeg die morgen ook andere sporten kijken, heel veel plezier want morgen maken we al zeker kans op medailles.
Majken schreef:dat vroeg ik me ook af, waar vind je livestream 9?
alleirbag schreef:Als je deze dressuur zou moeten vergelijken met onze nationale sport, welke niveau zou dit dan ongeveer zijn? Ik vind de dressuur bij de eventing er altijd zo amateuristisch uit zien, excusez le mot.