Weer moeten hem dus maar stimuleren vooral te blijven paardrijden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Mocht ik ooit kids krijgen dan hoop ik dat ze echt wel gaan voetballen. Niks mooiers dan van die ukkies massaal achter een bal aan te zien rennen. En dan mogen ze af en toe wel eens een rondje op m'n dan inmiddels bejaarde pony's.
Ik zal wel een uitzondering zijn hier op bokt, maar geef mij maar een man in een voetbalkloffie. Paardrijdende mannen vind ik zelden aantrekkelijk

Je leert volgens mij heel goed met anderen omgaan, met afspraken, risico's,... en paarden zijn zoveel simpeler in hun denken dan mensen. Goed om eens te kunnen uitpuffen daar 

czarina schreef:Goed stuk, maar even aan mijn man laten leven met nummer 3 op komst. Zoon 1 zat op paardrijden, is daarna omgeslagen naar voetbal en motorcross, maar nu af en toe toch weer stiekem op pony. Dochter 2 heeft eigen pony, en tja nummer 3 word ook een knul. En ben benieuwd wat die gaat kiezen over 4,5 jaar.. in elk geval krijgen ze hier wel volledige keuzevrijheid maar niet meer dan 1 sport per keer.
Tendance schreef:czarina schreef:Goed stuk, maar even aan mijn man laten leven met nummer 3 op komst. Zoon 1 zat op paardrijden, is daarna omgeslagen naar voetbal en motorcross, maar nu af en toe toch weer stiekem op pony. Dochter 2 heeft eigen pony, en tja nummer 3 word ook een knul. En ben benieuwd wat die gaat kiezen over 4,5 jaar.. in elk geval krijgen ze hier wel volledige keuzevrijheid maar niet meer dan 1 sport per keer.
Hihi je eerste zoon doet aan voetbal en motorcross en zit nu af en toe op de pony..... uh dat zijn 2.5 sporten.
Donna89 schreef:deze moet ik aan mijn man laten lezen!![]()
Mijn zoon gaat echt wel paardrijden![]()
OOh Imala... Daar word toch iedereen verliefd op
Mijn jongste kleinzoon heeft niets met voetballen (zijn vader wel) z'n moeder ( mijn dochter) zit helemaal in het paardengebeuren. De kleine meid van m'n zoon is juist helemaal into voetbal net zoals haar oudere broer.
. Hij was meer van de martial arts en heeft als jong volwassen man een paar jaar paard gereden. Imala204 schreef:Donna89 schreef:deze moet ik aan mijn man laten lezen!![]()
Mijn zoon gaat echt wel paardrijden![]()
OOh Imala... Daar word toch iedereen verliefd op
En ...heeft je man het al gelezen![]()