Kan hier zo agressief van worden tyfusgekken dat hier rondlopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nachocheese schreef:Captain schreef:Zou dit niet door een wild dier gedaan kunnen zijn? Aangezien het oor ook biet teruggevonden is.. opgegeten misschien? Roep maar wat.. hoop nog steeds dat mensen niet tot zo iets in staat zijn...
'Hoop' inderdaad ook dat het door een wild dier oid is gedaan.. Niet dat er zon ziek iemand rondloopt die dit kan doen.
HOE verzin je überhaupt zo iets?!
Anoniem schreef:Ashleytjuhh @ [NM] Waar gaat het toch heen (paard zwaar mishandeld)
Een gewoon topic er over mag niet, maar het mag wel op de voorpagina??
lovecappie schreef:Chasey en Gucci, ik heb echt geen flauw idee of de politite dit zou weten. Ik ben wel echt oprecht geschrokken van sommige reacties. Ene Joost de Jonge schreef bijvoorbeeld: "Dat is een ander paard. Het zijn vuile sadistische knollen! Daarom werk ik met groot plezier in het slachthuis."
Dezelfde persoon schrijft ook onder een foto waar een paard iemand bijt: "Paarden doen het omdat ze duivels en verrot zijn!"
Of een paard die uit de sloot word gered: "Ik zou m mooi terug geduwd hebben in de sloot. Verzuipen klote knol!"
En dan een ander persoon:
"Het probleem met paarden is dat ze niet alleen spuug lelijk zijn en zomaar iemand een rotschop verkopen ze vernielen de boel en veroorzaken nog overlast ook wij nette belasting betalers hebben toch ook gewoon recht op een paard vrij land ?"
En zo staan er nog honderden reacties. Ik kan dat echt niet begrijpen, behoorlijk aangstaanjagend. Waarschijnlijk zijn deze personen vroeger ooit zelf gebeten door een paard en durven nu niet meer in een straal van 10 meter te komen. Tenzij ze het dier pijn kunnen doen, dan pakken ze hun kans om ze 'terug te pakken'. Ik zou niet weten welke zieke geest dit anders zou doen? (Uberhaupt hebben deze mensen een ziekte en zullen geholpen moeten worden, een gezond iemand zou hier niet toe in staat kunnen zijn)
Maar goed, ik las ook wel weer ergens dat de pagina een paar dagen geblokkeerd zou zijn geweest door facebook. Meer ook niet.
Zoolgangster schreef:Het lijkt wel alsof iemand dat paard probeerde dood te slaan met een bijl, en het is afgeketst...
Die sadistische reacties zijn inderdaad veelzeggend, er zal grootspraak tussen zitten, maar ondertussen hebben ze toch maar zulke ideeën...
Jammer dat dierenmishandeling blijkbaar geen prioriteit heeft bij de Belgische politie, het moeten toch wel behoorlijk onfrisse figuren zijn die zoiets doen.
Je vraagt je ook af wat het met het meisje doet, dat ze haar pony zo aantreft.
Hoe leg je dat als mama in vredesnaam uit, dat er zulke idioten bestaan die haar paardje zoveel pijn deden.
Maar de wonde zelf kan zo recht onmogelijk door een roofdier gemaakt zijn. Buiten het feit dat er hier weinig zitten die aan een paard beginnen, zouden die wat er eventueel kunnen zitten (denk aan wolven al zijn die ook niet talrijk) hoe dan ook niet aan de oren beginnen... Die vallen de harde schedel niet aan maar de zachte buik..