Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ceasario schreef:Geen Rio voor de Russen.. De westerse dictators hebben hun zin.
De westerse propaganda machines maken overuren.
AnimalFriend schreef:ceasario schreef:Geen Rio voor de Russen.. De westerse dictators hebben hun zin.
De westerse propaganda machines maken overuren.
Hahaha de westerse dictators?? Er is maar één man in de wereld die heel erg graag dictator zou willen zijn: Poetin!
Als de ban zou door gaan is het natuurlijk zuur voor de sporters die schoon zijn maar los van dat zou ik de ban terecht vinden. Wel zou ik het een dappere beslissing vinden, ik wil niet weten wat Poetin allemaal in zijn hoofd haalt als de ban doorgaat....
Citaat:Macht is de meest verslavende drug ter wereld en alle (wereld)leiders zijn machtsjunks, komt ook door de manier waarop mensen voor dit soort posities worden geselecteerd. Je ziet het in het bedrijfsleven net zo goed, hoe hoger in de organisatie hoe meer sociopaten, narcisten, etc. je tegen komt. Precies de mensen dus die zoveel macht niet behoren te hebben, omdat hun referentiekader afwijkt van de mensen waarover zij beslissingen nemen.
Dictator en dus iedereen moet doen wat ik wil omschrijft juist Amerika behoorlijk met het overal binnenvallen en hun manier van besturen en leven opleggen als enige juiste manier van leven. Samenwerking met zo'n land zoals Poetin met Syrië zie ik de VS niet zomaar doen. Het is dat de VS nu voor het blok gezet wordt door economische omstandigheden en geen draagvlak meer thuis, maar vrijwillig![]()
En ook de EU is nu niet bepaald democratisch, daar spelen vriendjespolitiek en bedrijfsbelangen de hoofdrol ook als dat geheel niet past in de lokale omstandigheden.
Marije_jiplover schreef:IOC: Russische sporters onder strenge voorwaarden naar Spelen - http://nos.nl/l/2119403
Alleen alle deelnemers atletiek dus in z'n totaliteit geschorst, andere sporters worden individueel beoordeeld en al dan niet toegelaten tot deelname aan Rio.
ceasario schreef:Marije_jiplover schreef:IOC: Russische sporters onder strenge voorwaarden naar Spelen - http://nos.nl/l/2119403
Alleen alle deelnemers atletiek dus in z'n totaliteit geschorst, andere sporters worden individueel beoordeeld en al dan niet toegelaten tot deelname aan Rio.
Ik denk dat daar in het algemeen iedereen mee kan leven