Doe jij mee aan de Bokt-kennismakingsclinics op Horse Event?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Doe jij mee aan de Bokt-kennismakingsclinics op Horse Event?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:23

Goed zo!! *\o/*

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:27

Is het beheersen van (een nette) galop een vereiste?
Mijn paard beheerst wel 3 gangen.. maar de galop knop is nog stuk..

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 20:40

Ik zou heeeel graag meedoen aan de polocrosse, maar helaas moet ik eerst Chase zn trailerlaad angst oplossen anders komen we daar beide gestresst en compleet doorweekt van het zweet aan.. -O-

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:02

Aangemeld voor sgw en gymnastiseren van je paard, ik hoop dat ik voor 1tje word gekozen *\o/*

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:51

Leuk Leuk!
Zojuist opgegeven voor de TREC clinic!
Nu duimen en hopen dat we geselecteerd worden!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 16:05

Iemand een paard te leen voor de zondag? :+ Jammer dat ik er geen paard voor heb..

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 20:16

Jammer dat je lid moet zijn van bokt.. vriendin rijd nu (omdat ik in het gips zit) en hun zouden het proefgericht rijden zo leuk doen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 20:24

En ik wil me wel opgeven maar heb geen paard. :+

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 21:40

Vind het ook erg jammer dat de clinics altijd gaan over rijden onder het zadel en proefgericht.

Denk dat jullie veel meer animo en aandacht zouden kunnen hebben op net die takken waar mensen niet alledaags mee te maken krijgen.

Ook zou dit net een ontzettend goede insteek zijn voor mensen met jonge paarden (eventueel zelfs clinics aan de hand, grondwerk, TREC heb je ook een rubriek aan de hand als ik me niet vergis). Zo kun je tijdens de clinics echt iets leren en echt een vooruitgang aan het publiek en de combinaties laten zien.
Een proefgerichte clinic wordt overal zowat gedaan. Weet niet of ik de enige daarin ben, maar als bezoeker vind ik dat ook niet echt interessant om naar te kijken, daar het voor de combinaties die mee doen natuurlijk wel leerzaam is. Ik zie dan liever iets nieuws waar ik enthousiast over kan worden en wat me kan boeien als bezoeker om heel de clinic te blijven kijken.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 21:55

Jammer alleen 18+..
Vind de clinics op zondag echt super interessant! Als ik dit jaar naar HE ga, ga ik zeker een kijkje nemen.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 22:49

Leuk ik heb een gokje gewaagd en ons opgegeven!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 08:14

Ik twijfel nog ik ben een tijd uit de running geweest weet niet of ik dan alweer op me oude niveau ben

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 08:43

Bellatrix schreef:

Lappie?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 08:48

Ik heb me ook opgegeven. Wie niet waagt, wie niet wint.. Eens kijken of de SGW clinic iets is voor ons beginners :')

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 08:52

Heb me opgegeven voor centered riding :) Ik word gelukkig over 10 dagen 18 dus ik kan meedoen! :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 08:52

Ik vind het ook super jammer dat je per se moet rijden.
Gymnastiseren had ook gewoon met lange lijnen gekund en dan waren alle bokkers met kleine ponys niet uitgesloten. :j

Ik denk namelijk niet dat ik mijn getrainde shet blij maak door erop te gaan zitten :+ maar aan de lange lijnen loopt hij prima :)

Amber_Puck

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:25

yeeey opgegeven nu maar hopen dat Duchess en ik mee mogen doen *\o/*

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:54

Ik heb me ook opgegeven voor de clinic centered riding.. nog nooit gedaan dus heel erg benieuwd..

Ik vind dat je normaal op HE alle takken van de paardensport kunt zien.. dat er nu net geen clinics zijn waar jeje via bokt voor op kan geven dat is jammer.. lange lijnen oid had ik ook interessant gevonden.
Volgend jaar is dat misschien wel en dan kunnen de mensen onder het zadel niet mee doen.. ik denk dat ze het voor iedereen zo goed mogelijk proberen te doen.. daarnaast denk ik ook dat ze afhankelijk zijn van de clinic gevers..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 10:05

MarlonNaldo schreef:
Bellatrix schreef:

Lappie?

Dat zou ik eerst moeten overleggen en dan is er nog geen vervoer...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 10:13

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 12:17

Wij hebben ons opgegeven voor de clinics wedstrijdgericht rijden en het gymnastiseren van je paard.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:33

Roweentje89 schreef:
Vind het ook erg jammer dat de clinics altijd gaan over rijden onder het zadel en proefgericht.

Denk dat jullie veel meer animo en aandacht zouden kunnen hebben op net die takken waar mensen niet alledaags mee te maken krijgen.

Ook zou dit net een ontzettend goede insteek zijn voor mensen met jonge paarden (eventueel zelfs clinics aan de hand, grondwerk, TREC heb je ook een rubriek aan de hand als ik me niet vergis). Zo kun je tijdens de clinics echt iets leren en echt een vooruitgang aan het publiek en de combinaties laten zien.
Een proefgerichte clinic wordt overal zowat gedaan. Weet niet of ik de enige daarin ben, maar als bezoeker vind ik dat ook niet echt interessant om naar te kijken, daar het voor de combinaties die mee doen natuurlijk wel leerzaam is. Ik zie dan liever iets nieuws waar ik enthousiast over kan worden en wat me kan boeien als bezoeker om heel de clinic te blijven kijken.

Trec heeft geen rubriek met hindernisen aan de hand, maar er kunnen zo een hindernisen in het parcours zitten. Het parcrou iz zlecht een derde van de wedtrijd. ;)

fleurbartels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:15

Roweentje89 schreef:

Bij de clinic polocrosse is het juist geen "proefberichte clinic". Het is een start van combinaties die geen ervaring hebben met polocrosse en paarden die niet gewend zijn aan stick en bal. tijdens deze clinic kan je zien hoe snel een combinatie het oppakt (zonder druk) en hoeveel plezier je al snel kan hebben. natuurlijk nemen wij ook paarden mee om te laten zien wat de sport inhoudt én als "voorbeeld" paarden voor de onervaren paarden... ("oh die paarden vinden het niet eng... dan zal het wel goed zijn.."). hopelijk geven veel combinaties zich op voor polocrosse... we hebben er zin in! *\o/*

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 16:51

Ik had mij ook super graag willen opgeven voor polocross, maar helaas kan ik niet op vrijdag.. -O-

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:35

Nog een paar dagen spannend!