Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R12312 schreef:Janine1990 schreef:Dit mag toch geen verrassing meer genoemd worden.
Hans Peter - Johnson
Dieperik - Arlando
Adelinde - Parzival
Danielle - Siro
En als reserve Madeleine met Cennin
Ik denk eerder Edward met Voice op de plek van of Danielle of Madeleine
R12312 schreef:Ik denk persoonlijk dat je niet om Adelinde heen kan, ook niet als Undercover wel goed was gebleven.
Cayenne schreef:Had Edward Romanov niet weer even uit stal kunnen halen?(Of desnoods op Flirt gaan zitten, hoewel die volgens mij geblesseerd is). Ik zie daar meer kansen in dan met Voice eigenlijk
![]()
Maar verder was dit wel te voorspellen. Het zal mij niets verbazen wanneer we Undercover helemaal niet meer in de ring gaan zien.
Cayenne schreef:Maar verder was dit wel te voorspellen. Het zal mij niets verbazen wanneer we Undercover helemaal niet meer in de ring gaan zien.
Sammie schreef:Ik durf niet te zeggen of een wb wedstrijd standaard 5* is.. Maar in Salzburg is iig in dec nipt 80% gereden in de kür. Imo niet eens voldoende als je zoals de kaarten nu liggen voor brons wil gaan. Ook heeft uk niet meer zon sterk team als vorige keer. Duitsland goud, zilver Zweden?, brons uk, Amerika of misschien wij.
Ach.. Met brons mogen we ook al blij wezen, maar gezien ons gouden verleden is het wat zurig.
DideH schreef:Volgens mij heeft Edward gewoon een voorkeur voor het rijden van sensibele beestjes en ja die kunnen nog wel eens een complexe handleiding hebben
R12312 schreef:Dan zeg ik wel hardop wat ik denk: Het is het zoveelste paard wat hij over de emmer weet te krijgen.
Geloof dat alleen Next one er geen last van had. Maar ohjee als je dat over Edward zegt.....
R12312 schreef:Dan zeg ik wel hardop wat ik denk: Het is het zoveelste paard wat hij over de emmer weet te krijgen.
Geloof dat alleen Next one er geen last van had. Maar ohjee als je dat over Edward zegt.....
Kendra schreef:R12312 schreef:Dan zeg ik wel hardop wat ik denk: Het is het zoveelste paard wat hij over de emmer weet te krijgen.
Met Totilas ging het toch ook niet zo slecht? Maar verder eens...het moet precies passen en dan gaat het ook geweldig - maar als dat niet zo is gaat het ook goed mis. Jammer.
xLes schreef:R12312 schreef:Dan zeg ik wel hardop wat ik denk: Het is het zoveelste paard wat hij over de emmer weet te krijgen.
Ik ben het hartgrondig met je eens. Ik zie eigenlijk voornamelijk achteruitgang bij zijn paarden. Met Undercover wordt het ook enkel maar erger... Terwijl hij ouder en meer ervaren zou moeten worden, dat rijmt niet.
En daarnaast vind ik in het algemeen dat de dressuurpaarden veel te heet en sensibel gefokt worden. Tot op het punt dat ze zichzelf niet meer kunnen handelen en flippen voor het minste. Ze zouden beter wat meer op karakter fokken in plaats van op het vermogen de knieën in de neus te steken...
*kruipt nu onder een grote steen, beschutting zoekend*