Amazone belaagd door zeven mannen in Oude Pekela

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: Amazone belaagd door zeven mannen in Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:02

Ze zijn zeker zo niet allemaal en zoals eerder gezegd, grote groepen jonge mannen bij elkaar zetten is ook niet wijs. Ik vind daarentegen wel dat mensen die dit soort dingen flikken zonder enig pardon gelijk weer het land uit gezet moeten worden. Dat softe gedoe hier raakt kant noch wal.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 14:15

Ik heb deze signalen ook opgevangen bij de duinen bij wassenaar, vervelend dat het gebeurd, het zijn ws maar enkelen die de hele groep zo gelijk een slechte naam geven, dit soort gasten mogen van mij meteen t land uitgezet worden. Of je past je aan ( en hebt dus respect voor vrouwen en hun Nee) of je gaat naar huis

Iemcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 15:49

Hoe ver moet het hier nog gaan ??????????
Hopelijk is de amazone van de schrik bekomen en laat zij haar grootste hobby/liefde niet afpakken door dat stelletje respectloze testosteron bommen castreren die hap.
Heb respect voor Zwitserland geen respect of aanpassing- vermogen dan geen status en vertrekken per direct.
Dat moeten ze hier ook invoeren maar nee hier worden de daders op pluche kussen gezet en de slachtoffers nog verder de grond ingetrapt.

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 16:47

Zo stond afgelopen weekend in de Brabants Dagblad dat ze willen voorkomen dat de vluchtelingen die niet tevreden zijn in Nederland willen tegenhouden dat ze Nederland niet verlaten. Laten gaan die vluchtelingen. Liever gisteren nog dan vandaag.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:20

nou nou..deze mannen mogen idd gelijk een vliegtuig terug, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren..tijdje terug was ik in het zwembad bubbelbad waar een vent steeds zijn hand op mijn been legde...vriendelijk lachen ook nog...de 3e keer weghalen was ik er klaar mee en heb keihard gevraagd of hij met zijn poten van me af wilde blijven..heb het gemeld bij badmeester en kerel werd er zonder pardon uitgezet en politie werd zelfs gebeld. die vent doet dat echt niet weer. Het merendeel is gewoon netjes en beschaafd. En die mag je niet afrekenen op het gedrag van dit gespuis...maar ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon de regel in te stellen: misdraag je je per ommegaande terug ook al jat je maar een tandenborstel...dacht eigenlijk dat dat zelfs al zo was..op die manier wordt denk ik ook het draagvlak om vluchtelingen te helpen groter want dit soort fratsen bederft het voor de goeien.

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:38

Bah wat naar. Wat mij betreft worden deze mannen terug gestuurd en mogen ze nooit weer komen. Natuurlijk kan het merendeel van de vluchtelingen die hier komen zich wel gedragen maar ik vind dat ze echt wat selectiever mogen zijn met wat ze hier toe laten. Leuk dat je ze wil helpen maar denk ook even aan de veiligheid van ons hier.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:00

Bizar..
Inderdaad is het wel belangrijk om nu niet te gaan generaliseren. De mensen die dit hebben gedaan zijn niet goed bij hun hoofd, maar hun huidskleur heeft daar verder in die zin niks mee te maken.

Verschrikkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:04

Yasmijntje schreef:
Bizar..
Inderdaad is het wel belangrijk om nu niet te gaan generaliseren. De mensen die dit hebben gedaan zijn niet goed bij hun hoofd, maar hun huidskleur heeft daar verder in die zin niks mee te maken.

Verschrikkelijk!

Het vervelende is dat die huidskleur en dan met name de cultuur daar alles mee temaken heeft! Het is daar 'normaal en geaccepteerd' om jonge vrouwen die zonder mannelijke begeleiding op straat komen lastig te vallen en bepaalde verwachtingen van hen te hebben. Zeker als ze zich dan ook nog eens niet volgens hun geloof kleden en gedragen dan zijn ze in hun ogen nog minder waard dan een schaap.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:07

Gloa schreef:
Het vervelende is dat die huidskleur en dan met name de cultuur daar alles mee temaken heeft! Het is daar 'normaal en geaccepteerd' om jonge vrouwen die zonder mannelijke begeleiding op straat komen lastig te vallen en bepaalde verwachtingen van hen te hebben. Zeker als ze zich dan ook nog eens niet volgens hun geloof kleden en gedragen dan zijn ze in hun ogen nog minder waard dan een schaap.

En dat is gewoon de waarheid inderdaad.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:31

Gloa schreef:
Yasmijntje schreef:
Bizar..

Verschrikkelijk!

Klopt, dat hebben sommigen inderdaad.
Probleem is alleen dat niet allen dat hebben en we ze dus niet over een kam kunnen scheren, want zo wordt de 'kloof' tussen ons groter.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap je punt heel goed, maar we moeten dan dat niet gaan generaliseren en mensen gaan discrimineren.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 19:32

Volgens mij doet niemand dat hier. De opmerkingen die geplaatst worden zijn in mijn ogen zuiver realistisch.
Als dit nl al discrimineren is zijn we echt op de verkeerde weg en laten we dit dus toe.
Deze mannen moeten het land uit, die passen niet hier. En dan kunnen we tijd, geld en energie gaan steken in mensen die het echt nodig hebben en bereidt zijn zich te gedragen in het land waar ze opgevangen worden.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:20

IHN schreef:
nou nou..deze mannen mogen idd gelijk een vliegtuig terug, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren..tijdje terug was ik in het zwembad bubbelbad waar een vent steeds zijn hand op mijn been legde...vriendelijk lachen ook nog...de 3e keer weghalen was ik er klaar mee en heb keihard gevraagd of hij met zijn poten van me af wilde blijven..heb het gemeld bij badmeester en kerel werd er zonder pardon uitgezet en politie werd zelfs gebeld. die vent doet dat echt niet weer. Het merendeel is gewoon netjes en beschaafd. En die mag je niet afrekenen op het gedrag van dit gespuis...maar ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon de regel in te stellen: misdraag je je per ommegaande terug ook al jat je maar een tandenborstel...dacht eigenlijk dat dat zelfs al zo was..op die manier wordt denk ik ook het draagvlak om vluchtelingen te helpen groter want dit soort fratsen bederft het voor de goeien.

Vliegtuig??? Lopen zeker, afzetten bij de grens met alleen hun eigen zaken en meer niet...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:22

En evt een rubberboot :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:40

Ze krijgen hier gratis zwemles terwijl de gewone nederlander er elke maand een leuke som voor neer moet leggen dus wat mij betreft kunnen ze zwembandjes krijgen en verder zoeken ze het maar uit _-:(

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 21:42

Zonder zwembandjes joh :j

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:04

Volgens mij is dit in Pekela gebeurd en niet in Veendam, er is in Veendam (nog geen) AZC. Dat van asielzoekers in borgerswold ken ik niet, ik kom er dagelijks.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:28

Dit is, voor zover ik heb begrepen gebeurd op de Zuidwending en daarvan heb je een deel dat bij Veendam hoort en een stukje dat bij (nieuwe of oude) Pekela hoort.

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:31

Vreselijk voor de amazone!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 03:07

Vreselijk, komt wel dichtbij.. Bij ons staat ook vlakbij een azc, en men zegt ook dat de asielzoekers vaak in de bosjes zitten, dus daar kom ik ook al niet meer terwijl je daar best mooi kon rijden..

Maar kan goed zijn dat het Oude Pekela is, ik zie daar wel heel vaak (lees: altijd) asielzoekers als ik er langs rijd met de auto.. En ik heb ook al wel verhalen gehoord van mensen die raar aangesproken worden als ze er met hun paard rijden. Maar zij waren niet alleen, dat scheelt dan misschien weer.. Maar het moet toch mogelijk zijn om gewoon lekker alleen een buitenritje te maken?

Retour afzender met die mensen.. Als je hier echt komt voor de hulp zit je niet over elke kleinigheid te zeuren en doe je niet zulke rare dingen (ook niet als het in je eigen land / cultuur normaal is, dan verdiep je je in de cultuur en gewoontes van het land waar je hulp krijgt), dan ben je dankbaar dat je geholpen wordt. En er zullen best goede mensen tussen zitten, dat geloof ik graag, maar het probleem is dat er heel veel verkeerde mensen tussen zitten.. Dus wat mij betreft inderdaad weer bij zee afzetten met rubberbootje..

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 03:47

Murosch schreef:
Dit is, voor zover ik heb begrepen gebeurd op de Zuidwending en daarvan heb je een deel dat bij Veendam hoort en een stukje dat bij (nieuwe of oude) Pekela hoort.

Oja, dat kan heel goed idd.
Naar hoor, wat zal ze geschrokken zijn.

Jammer als het daadwerkelijk asielzoekers zouden zijn, dan krijg je weer dat veel mensen gaan generaliseren.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 08:39

Heftig zeg! gelukkig dat haar pony zo tekeer ging.Zulke mensen terug sturen,zij verpesten het voor de goede asielzoekers onder ons.
Het is toch logisch dat je nu alert bent op élke asielzoeker.
Hier liep een asielzoeker in mijn weiland rond te struinen, toen ik hem aansprak in gebrekkig Duits, zei hij dat die vrijwilligerswerk zocht.Vertelde allemaal vage verhalen,toen vertrouwde ik hem al niet meer.Ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij niet zomaar het weiland in mag gaan,dat hij het eerst moet vragen als er iemand in het weiland aanwezig is.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:18

Brrr wat zal ze geschrokken zijn zeg ! En wat een dapper paard..

Zulke mensen, dus degene die iets doen wat niet hoort, zouden ze per direct enkeltje terug moeten sturen. Niet allemaal zijn ze gelukkig zo, maar ik vind die dit wel doen of andere dingen wat je allemaal hoort in t nieuws dat die gewoon per direct terug moeten. Zonder excuus, zonder smoes gewoon hoppathee.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 11:26

Yavanna schreef:
IHN schreef:

Vliegtuig??? Lopen zeker, afzetten bij de grens met alleen hun eigen zaken en meer niet...

doe niet zo dom...staan ze hier toch zo weer :D

amyblub

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 15:07

Verschrikkelijk! Ken daar genoeg mensen in de buurt en hoop dat het nu een keer klaar is... Moet er niet eens aan denken want ze hadden gedaan met haar als ze niet op haar pony was.. :/

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 16:05

Hmm... ik zal mn vader eens vragen. ... die is nu in Griekenland zoals hij zegt "vluchtelingenwerk" aan t doen; hij duwt ze met alle liefde weer terug de zee in :')

Dat is natuurlijk een geintje. Maar bah bah wat een asociale respectloze actie. Terugsturen die handel.

Ik ben en wordt helaas ook veel lastig gevallen door azc'ers; al lang voooor de vluchtelingenstroom van nu op gang kwam. Bij ons in t dorp zit er al jaren een azc en helaas hebben wij dorpsbewoners daar echt veel last van. Dan wordt je vanzelf wel generaliserend en wat extremer rechts denkend...