Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yasmijntje schreef:Bizar..
Inderdaad is het wel belangrijk om nu niet te gaan generaliseren. De mensen die dit hebben gedaan zijn niet goed bij hun hoofd, maar hun huidskleur heeft daar verder in die zin niks mee te maken.
Verschrikkelijk!
Gloa schreef:Het vervelende is dat die huidskleur en dan met name de cultuur daar alles mee temaken heeft! Het is daar 'normaal en geaccepteerd' om jonge vrouwen die zonder mannelijke begeleiding op straat komen lastig te vallen en bepaalde verwachtingen van hen te hebben. Zeker als ze zich dan ook nog eens niet volgens hun geloof kleden en gedragen dan zijn ze in hun ogen nog minder waard dan een schaap.
Gloa schreef:Yasmijntje schreef:Bizar..
Inderdaad is het wel belangrijk om nu niet te gaan generaliseren. De mensen die dit hebben gedaan zijn niet goed bij hun hoofd, maar hun huidskleur heeft daar verder in die zin niks mee te maken.
Verschrikkelijk!
Het vervelende is dat die huidskleur en dan met name de cultuur daar alles mee temaken heeft! Het is daar 'normaal en geaccepteerd' om jonge vrouwen die zonder mannelijke begeleiding op straat komen lastig te vallen en bepaalde verwachtingen van hen te hebben. Zeker als ze zich dan ook nog eens niet volgens hun geloof kleden en gedragen dan zijn ze in hun ogen nog minder waard dan een schaap.
IHN schreef:nou nou..deze mannen mogen idd gelijk een vliegtuig terug, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren..tijdje terug was ik in het zwembad bubbelbad waar een vent steeds zijn hand op mijn been legde...vriendelijk lachen ook nog...de 3e keer weghalen was ik er klaar mee en heb keihard gevraagd of hij met zijn poten van me af wilde blijven..heb het gemeld bij badmeester en kerel werd er zonder pardon uitgezet en politie werd zelfs gebeld. die vent doet dat echt niet weer. Het merendeel is gewoon netjes en beschaafd. En die mag je niet afrekenen op het gedrag van dit gespuis...maar ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon de regel in te stellen: misdraag je je per ommegaande terug ook al jat je maar een tandenborstel...dacht eigenlijk dat dat zelfs al zo was..op die manier wordt denk ik ook het draagvlak om vluchtelingen te helpen groter want dit soort fratsen bederft het voor de goeien.
Murosch schreef:Dit is, voor zover ik heb begrepen gebeurd op de Zuidwending en daarvan heb je een deel dat bij Veendam hoort en een stukje dat bij (nieuwe of oude) Pekela hoort.
Yavanna schreef:IHN schreef:nou nou..deze mannen mogen idd gelijk een vliegtuig terug, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren..tijdje terug was ik in het zwembad bubbelbad waar een vent steeds zijn hand op mijn been legde...vriendelijk lachen ook nog...de 3e keer weghalen was ik er klaar mee en heb keihard gevraagd of hij met zijn poten van me af wilde blijven..heb het gemeld bij badmeester en kerel werd er zonder pardon uitgezet en politie werd zelfs gebeld. die vent doet dat echt niet weer. Het merendeel is gewoon netjes en beschaafd. En die mag je niet afrekenen op het gedrag van dit gespuis...maar ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om gewoon de regel in te stellen: misdraag je je per ommegaande terug ook al jat je maar een tandenborstel...dacht eigenlijk dat dat zelfs al zo was..op die manier wordt denk ik ook het draagvlak om vluchtelingen te helpen groter want dit soort fratsen bederft het voor de goeien.
Vliegtuig??? Lopen zeker, afzetten bij de grens met alleen hun eigen zaken en meer niet...