Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nieuwsredactie schreef:bokt.nl
ik vind het erg duur tussen de 5000 en de 10.000 euro.
ik heb mijn M2 merrie en L1 springen voor nabij 1000 euro gekocht en laten keuren en ze mankeert nog zelfs niks! stalling zit ik altijd onder de 200 euro en hoefsmid komt maar 1x per 10 weken ( ze heeft dan wel goede hoeven) wormenkuur geef ik maar 2x per jaar ivm resistentie. dus al met al zit ik per jaar op de helft
de dierenarts komt voor mijn paard hooguit 3x per jaar en dan ben je tussen de 50 en de 125 euro kwijt, zelfs als hij ziek is en met controle!
dan het zadel en hoofdstel.. ik heb al 10 jaar paarden en ik ben altijd onder de 900 euro gebleven en dan heb je echt een prima dressuur zadel en een mooi lak bling bling hoofdstel.
de dekens daarin tegen besteed ik wel veel geld omdat die dan weer langer meegaan wat op jaarbasis voordeliger is..
een eigen paard kost niet zoveel als vele mensen denken.. je moet alleen slim ermee omgaan, hier en daar goed rond kijken en vergelijken , zodat je jezelf niet in de kosten jaagt zoals op dit filmpje..
De vierde aflevering van NH Bokt TV, de samenwerking tussen NH en Bokt, is vanaf vandaag te bekijken. In deze aflevering zoekt Julia samen met Anne Meesters uit wat een paard ongeveer kost.
NH Bokt TV is een informatieve serie filmpjes over paarden en de omgang met paarden. De eerste afleveringen zijn opgenomen bij Dressuur Natuurlijk in Westbeemster en worden gepresenteerd door Bokker Julia (Gladijs). Na het grondwerk in de eerste aflevering en het trailerladen met Fries Tjibbe in aflevering twee brengen ze in aflevering drie met hulp van Bokker Nista_RX Kozakkenvoltige in beeld.
Veel plezier met aflevering vier!
[ Video ]
We zijn samen met NH nog erg op zoek naar wat geschikte formats en onderwerpen zijn. Daarom zijn we erg benieuwd wat jij graag wel (of niet) zou willen zien op deze plek. Om dat in beeld te krijgen hebben we een korte enquête gemaakt. We stellen het erg op prijs als je deze in zou willen vullen. Alvast bedankt!