Werkstraf voor het injecteren van paard met regenwater

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:57

Idioot _-:( .. Wat zijn sommige mensen toch rare wezens |o

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:00

Ik vraag me oprecht af hoe de gedachtegang van deze man is.. Ik kan me namelijk écht niet voorstellen hoe je het in je hoofd haalt? Regenwater inspuiten, serieus? %)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:03

420BlazeIt schreef:
Klinkt als een mislukte poging tot dood, water injecteren ...

dat lijkt mij niet..

dan gebruik je lucht en spuit je in een ader.

liekensancho

Re: Werkstraf voor het injecteren van paard met regenwater

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:53

involutie gaande, wat een afgang voor de mensheid deze berichten... paardenliefhebber.. bah bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:02

Veel te lage straf.

Droppie2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:44

Wat een achterlijke idioot.
Dit noem ik geen straf.
100 stallen uitlaten mesten.
Land omspitten met de schop.
Die boete is ook lachertje.
Arm paardje.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:45

elenaMM77 schreef:
420BlazeIt schreef:
Klinkt als een mislukte poging tot dood, water injecteren ...

dat lijkt mij niet..

dan gebruik je lucht en spuit je in een ader.

Water kan ook, dan gebeurdde er iets met de celwand of plasma oid lang geleden dat ik me had ingelezen, wel in de ader idd. Alleen je zit met de hoeveelheid water, denk dat dat bij paard nogal veel moet zijn.

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:47

Krankzinnig!

bente_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 06:29

Wat erg!! -:(-
Ik ben zelf benieuwd waarom hij dit zou doen, ik kom zelf uit de buurt dus ik zal wat rondvragen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 06:39

420BlazeIt schreef:
Water kan ook, dan gebeurdde er iets met de celwand of plasma oid lang geleden dat ik me had ingelezen, wel in de ader idd. Alleen je zit met de hoeveelheid water, denk dat dat bij paard nogal veel moet zijn.

Watervergiftiging. Een mens zou dan al meer dan 4 liter water in 1 keer binnen moeten krijgen. Lijkt me bij een paard al helemaal geen haalbare kaart en niet de bedoeling van deze actie.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 07:13

Zo daar is hij inderdaad goedkoop van af gekomen. Er zal inderdaad wel het een en ander aan vooraf gegaan zijn maar dat geeft de beste man nog niet het recht om dat dier ziek te maken.

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:20

Hoezo, er zitten 2 kanten aan dit verhaal?!? Geen enkele vete tussen mensen rechtvaardigt het mishandelen van een onschuldig dier :( .
Wat een held die kerel, en hij komt er natuurlijk nog met een schijntje vanaf. Trieste bedoening!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:30

420BlazeIt schreef:

ik denk dat je het hebt over watervergiftiging.. dat is als je zoveel water binnenkrijgt dat de concentratie zouten en mineralen in je bloed lager worden dan die in je cellen. hierdoor draaien de 'pompen' die zich in de celwand zitten om en worden zouden en mineralen uit de cellen ontrokken.

maar dan heb je het bij de mens al over liters per dag (bijvoorbeeld zeer hoge inspanning bij hoge temperatuur en dan alleen water drinken (ongeveer 5 liter is voldoende) zonder toevoegingen)

inspuiten hoeft dan niet eens.. al zal je dat wellicht wat minder nodig hebben.. dan denk ik toch nog dat de man dan met een badkuip vol water en een infuus aan de gang zou moeten

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:34

Hoe kom je er in vredesnaam bij om een paard met regenwater in te spuiten??? Wat een gestoorde vent -:(-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:35

Hoe kom je er op :n

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:37

hoe weten ze, dat het enkel regenwater was, en niet wat anders ??

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:45

spicegirl schreef:

De man zal bekend hebben dat gedaan te hebben. Hij zegt toch ook spijt te hebben ten opzichte van het paard.

Hoe komt de beste man aan een spuit? Medische achtergrond?
Ik snap niet hoe je er op komt :o? :o? :o?

Hoe dan ook erg fout van die man! Maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat hier een heel verhaal achter zit. Hij komt er wel goedkoop vanaf zeg.. Als je weet wat voor kosten je maakt als je paard een poos op kliniek moet staan..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 12:26

Er zijn zoveel mensen met paarden die zelf injecties geven, man had het beest ook dood kunnen spuiten. Heel simpel, hij geeft ook aan dat hij het niet had moeten doen en spijt heeft ten opzichte van het paard, schiet het dier niets mee op. Er zal vast een hele hoop irritatie, ruzie aan vooraf zijn gegaan om zo iets te doen, dan weet je het echt niet meer en is er even kortsluiting in je gezonde verstand. Ik praat de actie absoluut niet goed, van andermans dieren blijf je af en juist daarom ben ik benieuwd hoe het zo ver heeft kunnen komen dat een paardenliefhebber zoiets bij een paard doet. Dan moet je toch een ontzettend blinde haat hebben gekregen tegen de eigenaar.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 13:53

Die straf is echt om te janken. Net als die veroordeelde zwanendrifters.

Geen wonder dat de gevangenissen zo leeg staan. Men komt overal maar met een paar euries vanaf.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:20

jorretje schreef:
spicegirl schreef:

De man zal bekend hebben dat gedaan te hebben. Hij zegt toch ook spijt te hebben ten opzichte van het paard.

Hoe komt de beste man aan een spuit? Medische achtergrond?
Ik snap niet hoe je er op komt :o? :o? :o?

Hoe dan ook erg fout van die man! Maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat hier een heel verhaal achter zit. Hij komt er wel goedkoop vanaf zeg.. Als je weet wat voor kosten je maakt als je paard een poos op kliniek moet staan..

Spuit kom je heel makkelijk aan hoor. Hier ook heel wat liggen, voor de dieren. Als ze ziek zijn kun je ze zelf wat geven. Misschien heeft meneer wel schapen, die hebben ook injecties nodig en die krijg je zo van de dierenarts.

_Nis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:24

Belachelijk!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 14:34

ik zou er problemen mee hebben, die man op zijn woord te geloven.
gezien de reacties van abcessen e.d.
wat hij gedaan heeft, is buitensporig, kan me niet voorstellen, dat ie zomaar de waarheid verteld..

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:04

Kimmie1974 schreef:
Hoezo, er zitten 2 kanten aan dit verhaal?!? Geen enkele vete tussen mensen rechtvaardigt het mishandelen van een onschuldig dier :( .
Wat een held die kerel, en hij komt er natuurlijk nog met een schijntje vanaf. Trieste bedoening!

Geen enkele vete praat dit goed. Maar als iemand tot dit is staat is vraag ik me af wat die vrouw heeft gedaan dat dat iemand tot dit toe in staat maakt

Coby98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:21

Wat zielig, dat zijn zeker geen liefhebbers!!!!!!!!! Maar toch ben ik wel heel benieuwd wat het hele verhaal nou is. Wrm die man het echt heeft gedaan....
Nougoed, vindt het niet terecht dat hij alleen maar wen taakstraf krijgt!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 22:39

Ik vraag me vooral af hoe deze man denkt dat hij überhaupt zeggenschap zou hebben over het paard van de buurvrouw. In de OP staat dat daar de twist over ging. Was dat paard dan voor een deel van hem? Of stond het op zijn land ofzo?