.. Wat zijn sommige mensen toch rare wezens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elenaMM77 schreef:420BlazeIt schreef:Klinkt als een mislukte poging tot dood, water injecteren ...
dat lijkt mij niet..
dan gebruik je lucht en spuit je in een ader.
420BlazeIt schreef:Water kan ook, dan gebeurdde er iets met de celwand of plasma oid lang geleden dat ik me had ingelezen, wel in de ader idd. Alleen je zit met de hoeveelheid water, denk dat dat bij paard nogal veel moet zijn.
420BlazeIt schreef:Water kan ook, dan gebeurdde er iets met de celwand of plasma oid lang geleden dat ik me had ingelezen, wel in de ader idd. Alleen je zit met de hoeveelheid water, denk dat dat bij paard nogal veel moet zijn.
spicegirl schreef:hoe weten ze, dat het enkel regenwater was, en niet wat anders ??
jorretje schreef:spicegirl schreef:hoe weten ze, dat het enkel regenwater was, en niet wat anders ??
De man zal bekend hebben dat gedaan te hebben. Hij zegt toch ook spijt te hebben ten opzichte van het paard.
Hoe komt de beste man aan een spuit? Medische achtergrond?
Ik snap niet hoe je er op komt![]()
![]()
![]()
Hoe dan ook erg fout van die man! Maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat hier een heel verhaal achter zit. Hij komt er wel goedkoop vanaf zeg.. Als je weet wat voor kosten je maakt als je paard een poos op kliniek moet staan..
Kimmie1974 schreef:Hoezo, er zitten 2 kanten aan dit verhaal?!? Geen enkele vete tussen mensen rechtvaardigt het mishandelen van een onschuldig dier.
Wat een held die kerel, en hij komt er natuurlijk nog met een schijntje vanaf. Trieste bedoening!